SilentNET Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hei! Jeg lurer på om noen har erfaringer mtp et relativt rimelig oppsett. Noe ala Flashpoint Streaklight 180/360 med mulighet for trådløs trigger/justering av blitsene. Har sett på et par av de rimelige studiolys pakkene til JapanPhoto, men det virker som om disse trenger synk kabel. Streaklight 180 med wireless commander (hotshoe) hadde vært perfekt tror jeg, men hadde sikkert klart meg med noe rimeligere. Så om noen vet om f.eks Lastolite Lumen8 kan styres på tilsvarende (elegante) måte som Flashpoint Streaklight, så hadde det vært supert :-) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 28. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2015 Ingen som har erfaringer med slike rimelige hjemmestudio løsninger? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg har tre Flashpoint rovelight med innebygd batteri og receiver som jeg kjøpte på Adorama. Det tok ikke mer en tre dager fra bestilling til levering på døra. http://www.adorama.com/FPLFRL600B.html Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ingen som har erfaringer med slike rimelige hjemmestudio løsninger? Full pakke - rimelig - kan utvides i det uendelige Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Takk for svar begge to :-) Jeg har tittet litt på noen pakkeløsninger fra Elinchrom etter at jeg lagde tråden faktisk. Mener jeg fant en pakke med to stk softbokser og 400W blitzer som var relativt rimelig. Den du viser til der er vel RXOne ToGo sett, Flageborg? Enten så blir det vel den, eller tilsvarende sett med RX4 blitzene. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har Elinchrom blitzer og synes skyport fungerer helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå