OHJohansen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Mange produsenter satser nå på Quantum dots – slik fungerer teknologien.GUIDE: TV-er med Quantum dot (Ekstra) Lenke til kommentar
Calibreeze_ Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 "LED-dioder" ... light emitting diode dioder? 4 Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 "LED-dioder" ... light emitting diode dioder? Haha off topic, men det minner meg så mye om alle som sier "RIP in peace" = Rest in peace in peace Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 "LED-dioder" ... light emitting diode dioder? Hahaoff topic, men det minner meg så mye om alle som sier "RIP in peace" = Rest in peace in peace As asap as possible! Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 "LED-dioder" ... light emitting diode dioder? Hahaoff topic, men det minner meg så mye om alle som sier "RIP in peace" = Rest in peace in peace As asap as possible! Eller ennå litt mer på siden: De som snakker om at vi må finne ut hvordan "status quo" er. 1 Lenke til kommentar
Jeuhrn Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Farger er bra, men det har alltid vært sortnivå som er det viktigste på en tv. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Farger er bra, men det har alltid vært sortnivå som er det viktigste på en tv. Nei, det vil det ikke være. AtW 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 TV'n min er fantastisk svart når den er avslått. Når eg så slår på TV'n syns eg bildeflyt er viktigare enn svartnivå og lysstyrke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå