Sirpedro Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg sitter og klør meg litt i hode, etter at bokstavene og tallene på låseskjermen på galaxy s5'en min begynte å bli til hvite bokser i stedet. Som vist på bildet i spoileren [ Spurte samsung support, men de sa og jeg siterer: "Okei, dessverre er dette en del av standarden på oppdateringen." Noe jeg er litt skeptisk til, da bokstavene begynte å forsvinne en etter en i løpet av en time i dag. Noen som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det er ikke en del av standarden Damas S5 med Lollipop har aldri opplevd dette. Om det plager deg nevneværdig er det bare å ta backup av alt i kies å kjøre en factory reset. Telefonen vil mest sannsynlig bli raskere og da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Dette skjedde med meg også, hjalp å restarte men det kom tilbake. Så tok jeg en wipe av cache fra recovery, og etter det har det ikke kommet tilbake. Prøv det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå