AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Har møtt denne herlige jenta, og vi har fortsatt å sende meldinger til hverandre. I starten svarte hun raskt, men nå går det som regel 1-2 dager før jeg får svar. Jeg følte ting gikk litt i feil retning så jeg spurte om vi skulle finne på, og fikk til svar at hun syntes det hadde vært kjempekoselig, men hun var opptatt nå denne uka så hun foreslo at vi kunne ta det i påsken, og spurte hva jeg tenkte om det. Jeg svarte at påsken passet bra det, og spurte hvilken dag som passet for henne. Har nå ikke fått svar på 3 dager. Var en annen gang hun ikke svarte meg på 4 dager og da sendte jeg en ny melding til henne og da svart ehun omtrent med engang og sa at hun ikke hadde sett den forrige og beklaget seg. Jeg føler egentlig at hun er interresert, men samtidig tenker jeg at jeg sjekker mobilen flere ganger om dagen for å sjekke om hun har svart, så finner det vanskelig å tro at hun er interresert og ikke for med seg en melding iløpet av 3-4dager... Jeg vet at hune r mye opptatt, men ville nå trodd at om hun var interresert så ville hun tatt seg tid til å svare på kvelden før hun legger seg. Anonymous poster hash: 38ba1...7db Anonymous poster hash: 38ba1...7db Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Har dere møttes? Hun har sikkert noe på gang med noen andre også og holder deg på gress. Eller så er hun ikke spesielt interessert. 1 Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hvor gammel er du/dere? Enten gjør hun et forsøk på å leke kostbar og skape litt distanse for å sjekke om du er interessert. Eller så prøver hun å hinte om at hun ikke er interessert i deg. Uansett bør du bare ta det som det kommer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Hun er dessverre ikke interessert. Er lei for det.... Anonymous poster hash: 8b7fe...a1f 2 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Høres ikke veldig interessert ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå