markusol Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei, Har et irriterende problem. Nå, etter siste jeg formaterte og reinnstalerte winows, hakker videoen jeg spiller av sånn ca hvert andre minutt. Er ikke vedlig mye, men en 2-3 sekunders hakk, hvert ca 2. minutt. Og det er jo ikke noe særlig ved avspilling av film osv. Det jeg lurer på er om hva det kan være? noen som har opplevn noe liknende? Og tips til hva jeg kan prøve å gjøre. Av codecs har jeg nå bare: AC3 lydcodec. DivX5.1. Men hadde først bare ffdshow filterm og bare det. Men tenkte da at det kunne være problemet, men hjalp ikke med avinnstalering, og reinnsatlering. Derfor avinnstalert jeg og innstallerte Divx codecen. Og en (umaniacs) Xvid codec.(som jeg også har avinnstalert igjen.) Samme skjer i Winamp, Windows Media player, PowerDVD... osv(tror VLC også, men ikke sikker) Tror gasnke sikekrt det ikk er noe med hardware systemet mitt, siden det ikke har vært slik før, men her er spec. uansett...: AMD XP 1900+, 768DDR, G-Force4-ti4400. Hercules F.II(lydekort) Og kjørere på Windows Xp SP1. Alle forslag taes imot... Markus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå