The_evil_blue_toad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg skal nå lage en internettside for et firma. Jeg gidder rett og slett ikke å sitte med notisblokk de neste månedene for å skrive inn koder og har følgende spørsmål: Finnes det noen enklere programmer til hjemmeside design? (der du kan f.eks lime inn et bilde som om det skulle vært i word) Hvor skal jeg få domene? Vet om Mimer i Ålesund, men hva skal jeg spør om? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lage "professjonell" side for et firma? Få betalt? Å gjøre jobben i et gratis-program? Dårlig idè ... Skriv alt i Notisblokk! Det blir best, og det tar ikke mer enn noen få dager å lage ei side. Hvis du insisterer kan du prøve Dreamweaver MX. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Det er derfor jeg trenger et mer proffesjonelt program. Noen tips? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/ind...uct=dreamweaver Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Takker Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dreamweaver har alt du trenger. Bortsett fra det grafiske og spesielle script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå