uruha Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hei, jeg skal selge bilen jeg eier. Hun som er medeier til bilen har jeg ikke lenger kontakt med. Går det an å selge bilen uten hennes signatur som medeier? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Både eier og medeier må skrive under. Lenke til kommentar
uruha Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Både eier og medeier må skrive under. Så hvis jeg utformer en fullmakt til henne, så kan jeg selge den uten hennes signatur, ikke sant? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det skal være mulig ja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hun må skrive en fullmakt til deg. Denne må ha kopi av legitimasjonen hennes. Da kan du signere både for deg selv og for henne. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Men fullmakten må jo uansett ha hennes signatur, og da er det vel strengt tatt ikke verre enn at hun kan signere på salgsmeldingen/del 2 av vognkortet før trådstarter i etterkant, når en kjøper er funnet, fyller ut navnet på kjøper/ny eier?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå