Arodem Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Bygger seg opp til en farse av anklagerBlizzard saksøker ett av disse spillene – svarer med å saksøke det andre Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er ikke warcraft-universet mer eller mindre en blåkopi av warhammer? Som igjen er en kopi av? AtW 3 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er ikke warcraft-universet mer eller mindre en blåkopi av warhammer? Som igjen er en kopi av? AtW Warcraft universet er gammelt, Kjenner igjen design for orker alver og troll i WOW fra warcraft2. Det er design det går på ikke setting / verden. og ja det nederste bildet får meg til å tenke warcraft, eneste som ikke passer inn er dama i midten. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er ikke warcraft-universet mer eller mindre en blåkopi av warhammer? Som igjen er en kopi av? AtW Warcraft universet er gammelt, Kjenner igjen design for orker alver og troll i WOW fra warcraft2. Det er design det går på ikke setting / verden. og ja det nederste bildet får meg til å tenke warcraft, eneste som ikke passer inn er dama i midten. Blåkopi av Jaina Proudmoore. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er ikke warcraft-universet mer eller mindre en blåkopi av warhammer? Som igjen er en kopi av? AtW Warcraft universet er gammelt, Kjenner igjen design for orker alver og troll i WOW fra warcraft2. Det er design det går på ikke setting / verden. og ja det nederste bildet får meg til å tenke warcraft, eneste som ikke passer inn er dama i midten. Det er gammelt ja, men ikke så gammelt som warhammer. AtW 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er ikke warcraft-universet mer eller mindre en blåkopi av warhammer? Som igjen er en kopi av? AtW Warcraft universet er gammelt, Kjenner igjen design for orker alver og troll i WOW fra warcraft2. Det er design det går på ikke setting / verden. og ja det nederste bildet får meg til å tenke warcraft, eneste som ikke passer inn er dama i midten. Det er gammelt ja, men ikke så gammelt som warhammer. AtW De hadde egentlig tenkt å lage et Warhammer-spill, men ville beholde kontrollen tror jeg. Som er bra, for jeg likte Starcraft(I) og Warcraft opp til WotLK. Noen ganger funker det å hente inspirasjon fra eldre, litt fastlåste settinger. Andre ganger lager man Dragon Age. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 I mellomtiden har du dette skamløse makkverket. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er ikke warcraft-universet mer eller mindre en blåkopi av warhammer? Som igjen er en kopi av? AtW Warcraft universet er gammelt, Kjenner igjen design for orker alver og troll i WOW fra warcraft2. Det er design det går på ikke setting / verden. og ja det nederste bildet får meg til å tenke warcraft, eneste som ikke passer inn er dama i midten. Så kanskje Blizzard kan saksøke Blizzard? Det hadde vært noe det! Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Dette er vel en av de gangene jeg tenker at det er helt greit å saksøke. Det er en ting å legge inn "easteregg" med en karakter som likner man kaller Stalfurion Mormrage, men her var jo hele gjengen blåkopi av kjente helter fra warcraft universet. Forøvrig enig i at det blir teit av de saksøkte å prøve å hente penger fra et annet søksmål, men de skjønner jo at de har gått på en smell. Argumentet med kopierte karakterer er dog litt stein i glasshus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå