akelbo Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Ubisoft tilbyr to gratis timer med bilspillet.Prøvekjør The Crew på Xbox One og PlayStation 4 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 2 timer? Du har jo såvidt fått utrettet noe på to timer. Hadde de gjort slik som steam gjør av og til der du har gratis helg, det hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
WourN Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 2 timer? Du har jo såvidt fått utrettet noe på to timer. Hadde de gjort slik som steam gjør av og til der du har gratis helg, det hadde vært mye bedre. dagens spill er så simpelt gjort, så du kan spille de ferdig i løpet av en helg 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Eldre spill kan være likså simple at du runder dem iløpet av et par timer Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Eldre spill kan være likså simple at du runder dem iløpet av et par timer Alex The Kidd = 30-40 minutter Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Nei takk. Spilte betaen og det holdt massevis for meg. Værste bilspillet på lenge. 1 Lenke til kommentar
Eplepaien Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Liker ikke The Crew, det blir veldig lite bilspill og for mye "gangster" opplegg.Savner NFS Underground 2. Ekstremt episk bilspill og var laget både til PC, XBOX, Nintendo GameCube, PS2 etc. Endret 25. mars 2015 av Eplepaien 1 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Du får fortsatt kjøpt underground 2 vettu. Ikke lenge siden jeg spilte det igjen. Moro fortsatt. Alternativt så kan du spille NFS-Online. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Du får fortsatt kjøpt underground 2 vettu. Ikke lenge siden jeg spilte det igjen. Moro fortsatt. Alternativt så kan du spille NFS-Online. NFS online eller NFS world som det heter er jo patetisk. Spillte med en kompis og gikk i gruppe sammen og møttest på samme plass men så ikke hverandre selv om minimap tydet at vi stod på samme sted. Det å ikke kunne velge servere og at EA velger å phase folk ut selv om de spiller sammen virker merkelig. En annen ting er at spillet oser av P2W 1 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Var borti samme problemet, og jeg fant løsningen sammen med kompisen min. I launcher til spillet kan man velge server, øverst til høyre tro jeg det er, vi var ikke på samme server. Med en gang dette var satt riktig så hadde vi det moro i mange timer vi ja. 1 Lenke til kommentar
toolate Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Akkurat ikke lenge nok til å innse at det er et elendig bilspill, og kanskje en stor nok gest til å lure noen til å tro at Ubisoft allikevel ikke er et grådig drittselskap. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Tror mesteparten av grunnen til at folk i det hele tatt har spillet er grunnet gratis spill ved kjøp av 970/980 rundt juletider. Assassins creed var håpløst å spille Far Cry 3 hadde bøttevis med grafiske feil The Crew hadde minst feil Derfor eier jeg det. Hadde nok ikke betalt retail for det nei. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 For der går Ubisoft utifra at alle har piratkopiert det allerede eller fått det via gratis voucher Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg endte med å kjøpe det. Storkoser meg med dette spillet nå. Gjøre oppdrag, erfaringsbasert og leite opp skjulte gjenstander. Skikkelig bra og koselig bilspill. Hadde hørt masse negativt om dette, men ingenting av de feilene eller manglene er å se i dag alfall. Så til alle skeøtikere: løp å kjøp!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå