FarazTehrani Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg får sykt mange reklame-meldinger til e-posten min fra denne adressen EM IDPostboks 3139100 AalborgDanmark[email protected] Noen andre som har merket noe lignende? Føles som en mistenksom scam. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Og vordan fikk de emailen min uansett? Føles som om jeg blir targeted av disse folka lol. I tilleg får jeg sykt mange scam og sam fra andre steder i hverden også? Så, whats up? Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Og vordan fikk de emailen min uansett? Føles som om jeg blir targeted av disse folka lol. I tilleg får jeg sykt mange scam og sam fra andre steder i hverden også? Så, whats up? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det er ikke godt å si hvor du får det fra, men prøv gratistjenesten www.unroll.me. Det er en tjeneste som sjekker innboksen din, gir deg en oversikt over hva du "abonnerer" på og samtidig en ett-trykksknapp for å si opp. Jeg har brukt den på både min, samboeren min sin og datteren min sin epost, og det fungerer Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Det er ikke godt å si hvor du får det fra, men prøv gratistjenesten www.unroll.me. Det er en tjeneste som sjekker innboksen din, gir deg en oversikt over hva du "abonnerer" på og samtidig en ett-trykksknapp for å si opp. Jeg har brukt den på både min, samboeren min sin og datteren min sin epost, og det fungerer Crap, fikk nettop en sniker på Skype som jeg køddet litt med lol, men tydeligvis en scammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå