Cthulhu Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 I tillegg skal sykkelfolket med tiden få bedre kår.Nå vil Fitbit la deg bruke flere enheter Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 En annen håpløs ting er at man ikke kan sette makspuls manuelt, noe som fører til at all statistikk og alle soner blir spinnville. Uaktuelt for de fleste som er en anelse seriøse. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Jeg er så lei artikkelene deres der overskriften begynner med "NÅ". "Nå kan du...."I 90% av tilfellene kan man ikke gjøre det NÅ, men snart, om noen uker, noen måneder.Kan dere ikke vurdere å bruke "snart" av og til? Et fint ord det også, selv om det kanskje ikke lurer inn like mange brukere. Endret 25. mars 2015 av ktrmc 2 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 En annen håpløs ting er at man ikke kan sette makspuls manuelt, noe som fører til at all statistikk og alle soner blir spinnville. Uaktuelt for de fleste som er en anelse seriøse. Mener at du kan endre dette selv om du kjøper "Pro" abonnement. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hva med å kunne vise fler notifications enn bare oppringninger og sms? Da hadde jeg kjøpt en Surge. Lenke til kommentar
FB.406047172220050 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hva med å kunne vise fler notifications enn bare oppringninger og sms? Da hadde jeg kjøpt en Surge. enig Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 En annen håpløs ting er at man ikke kan sette makspuls manuelt, noe som fører til at all statistikk og alle soner blir spinnville. Uaktuelt for de fleste som er en anelse seriøse. Mener at du kan endre dette selv om du kjøper "Pro" abonnement. Tror ikke det. Kilder? Håper det er mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg