Dr3as Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sitter her med en dvd angående et oppvisning fra en del skoler, har fulle rettigheter til denne så ikke gidd å begyn å grin om det.. uansett, skulle ha hentet ut 20 min fra denne og gjort om til et greit video format, helt greit om det tar en del plass(formatet), for jo bra kvalitet som mulig er fint. Skal nemlig ha denne delen til å gå i loop på en maskin under en messe, og siden det ikke ble laget noe kapitler osv så blir det litt dumt å bruke dvd'n. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vil anbefalle deg å gå på www.doom9.org. Her finnes masse info/guider om å rippe deler av DVD til alle slags formater. www.dvdrhelp.com har også mye info. Lenge siden jeg har testet dette. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 DVD- shrink burde fungere fint. Her kan du korte ned på filmen til du har nøyaktig de 20minuttene og deretter brenne dem med et vanlig DVD-brennerprogram. F.eks Nero. Kvaliteten blir fra så lav du vil til 100% Dette fungerer på alle DVD'er, uansett sone. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Alle programmene som er sagt her funker tror jeg....Har prøvd de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå