AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Hey folkens. Ble invitert av ei jente jeg holder på med til familiebursdag til helga. Vil dette si at det er ganske seriøst, siden hun viser meg fram til familien? Eller er det bare jeg som tenker for mye på ting... Det er jenta som fyller 18 år, og er dritnervøs for å møte familien. Tenk hvis jeg ikke blir godtatt osv. osv.. Noen som har meninger/tips til hva dette er, og hva jeg bør planlegge? Anonymous poster hash: 0927b...208 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Familiebursdag = Kjærester UTEN UNNTAK Men hvis du vil bli kjæreste med henne så er det jo positivt da Planlegg å kle deg i rene uskadede klær. Ellers kan du bare være deg selv. Endret 26. mars 2015 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Så lenge du ikke har på deg joggebukse og ikke er redd for å prate med folk går det nok ganske greit. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar folkens. Hun sa at jeg kunne være igjen etter bursdagen og se på film, blir dette det neste steget? Er helt blank på dette feltet, aldri hatt seriøst forhold før. Anonymous poster hash: 0927b...208 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar folkens. Hun sa at jeg kunne være igjen etter bursdagen og se på film, blir dette det neste steget? Er helt blank på dette feltet, aldri hatt seriøst forhold før. Anonymous poster hash: 0927b...208 Film betyr somregel sex, men hvis foreldrene er hjemme kan det bli vanskelig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Er ganske sikker på at hun har sitt eget rom. Anonymous poster hash: 0927b...208 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Ha på rene klær som nevnt, kanskje en skjorte du er komfortabel i (trenger ikke være hvit nystrøket med slips.....) og olabukse . Syns det er bedre å være bittelitt pent kledd i sånne anledninger enn "underdressed". Hvis hun vil vise deg frem til foreldrene har du nok ikke noe å frykte, bare prat med dem hvis du har lyst og prøv å unngå å sitte i en krok helt alene hele bursdagen. Det går bra! . 1 Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Gjør det, det blir gode minner ut av det. Om det ikke virker sånn der og da, så vil du aldri angre på at du gjorde det senere. Med forbehold om at dere begge er i tenåra så er det få ting som slår følelsen av å rote rundt med dattera i huset mens det er fare for at foreldrene hører det. Neste steget er overnattingen, og jeg utfordrer deg til å se om dere klarer å snike dere sammen inn på badet om morgenen for en fellesdusj. Det er et adrenalin-kick du sent vil glemme om det er trange kår, foreldre og søsken i huset. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Bare vær deg selv og vær koselig med familien hennes så går det 100%. Ikke noe å være nervøs for 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå