Cthulhu Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Logitech MX Master skal være selskapets mest avanserte datamus uten kabel.Her er Logitechs trådløse «mestermus» Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Synes de kan komme med en G9X refresh jeg, beste musa jeg har brukt. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Enda mer gimmick. Tung, trådløs lasermus til spilling, totalt uegnet. Hvis det er noe som er aktuelt er det denne: http://www.amazon.com/FinalMouse-2015/dp/B00MX8QSLW Ikke sett den til salgs her i landet enda. Kanskje noe for MAXfps å ta inn? 1 Lenke til kommentar
nicolai.olsen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 virker som en utrolig god mus, men utenom bluetooth og scrollehjulene på venstresiden, sliter jeg med å se hva som gjør denne så mye mer avansert enn MX Perfomance. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Den største nyheten er vel at det har 40 dagers batteritid. Mens ikke performance mus ligger på over året per 2x AA batterier? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Nå er ikke dette ment som en gamingmus etter hva jeg har fått med meg. Det som skuffet mest med den gamle modellen er at den ikke passer hvis du har tykke fingre. Tommelgrepet var for trangt så tommelen fikk ikke plass. Den nye ser litt videre ut så kanskje den er bedre. Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Synes de kan komme med en G9X refresh jeg, beste musa jeg har brukt. Ser ikke helt hva G9X mangler. Hadde den fortsatt vært i salg hadde den vært et fint alternativ. Lenke til kommentar
Perder Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 "Driftstiden er ifølge Logitech på opptil 40 dager fra fulladet tilstand." "ett minutts ladetid skal gi to minutters driftstid." Med andre ord, det tar 20 dager å lade den..? 2 Lenke til kommentar
holan88 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 G602 er saker, kjørte den på ett AA batteri i ca 2,5 - 3 måneder før jeg fikk varsel om at jeg måtte bytte. Så da vil jeg nesten tro at den varer dobbelt så lenge med 2. Så jeg trenger virkelig ikke noen oppladbar mus, men til kontorbruk og slikt så er vell denne Master ett godt valg vil jeg tro. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 "Driftstiden er ifølge Logitech på opptil 40 dager fra fulladet tilstand." "ett minutts ladetid skal gi to minutters driftstid." Med andre ord, det tar 20 dager å lade den..? Timer, ikke minutter - så 8 timer hvis ladetiden er helt lineær. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 4 timer ved gaming sikkert alt av trådløst egner seg ikke for den seriøse Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Genialt konsept med både blåtann og dongel, er dette gjort av noen andre? Bruker i dag Perfomance MX og er strålende fornøyd med musen i seg selv, men må jo fysisk flytte dongelen når jeg skal ta den med meg. Og jeg har generellt dårlig erfaring med å skulle bruke blåtann-produkter med ulike maskiner, f.eks. Apple Wireless Keyboard. Tror forøvrig Performance MX hadde samme startpris. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Har selv brukt Performance MX som min jobb mus i lang tid, og er veldig fornøyd med den, så denne er er helt klart spennende. Eneste jeg er litt usikker på er plasseringen av strømindikatoren. På Performance så er denne plassert på venstre siden på toppen av musen, rett bak frem/tilbake knappene, slik at du får indikatoren mellom tommel og pekefinger, og det er derfor lett å se lade status ved ett glimt. På Master er den flyttet til nedre kant, forran tommelen. For slike som meg, med litt store hender, ser det ut til at den ligger slik til at den vil være dekket av tommelen, men det er jo noe som kan leves med. Plasseringen av frem/tilbake knappene er jeg også litt usikker på. veldig nært og uvant når de fleste andre med slike knapper, performance inkludert, har delitt mer adskilt. Men det er vel en tilvenning. Annet enn det så er det glimrende at de fremdeles går for darkfield på disse. Jeg har så langt ikke klart å finne noen overflate som darkfield ikke klarer å lese. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 $99.99 i USA ?105 i Spania 999,- her i Norge. Store prisforskjeller... Skjønner ikke dette! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 4 timer ved gaming sikkert alt av trådløst egner seg ikke for den seriøse Logitech G700s fungerer utmerket til gaming, men på grunn av oppdateringsfrekvensen, så sluker den batteri. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 $99.99 i USA ?105 i Spania 999,- her i Norge. Store prisforskjeller... Skjønner ikke dette! Er det store prisforskjeller? 99 dollar + mva er 970 kroner, spaniapris er vel med mva. Så Spaniapris i NOK inkludert forskjellen i MVA i spania og norge er 940 kroner. AtW 1 Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Har en versjon av MX Mouse jeg kjøpte på TG i fjor. Bruker den som laptopmus til gaming med jevne mellomrom. Har enda ikke byttet batteri - selgeren mente det han sa med langvarig batteri! Denne ser jo smellpen ut. Lurer på om jeg bør oppgradere etterhvert! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Eg har brukt og prøvd ein del trådlause mus, men aldri likt vekta på dei. Sit her framleis med MX518. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) $99.99 i USA ?105 i Spania 999,- her i Norge. Store prisforskjeller... Skjønner ikke dette! $99.99 \u2245 783 NOK (783*25)/100 + 783 = 978.75 NOK Edit: Honen steike, kvifor kan ikkje diskusjon.no bruke utf-8........ Endret 25. mars 2015 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) EDIT: Alt var feil. Jeg sliter med at jeg holder den skeivt, og dermed når jeg flytter musen "sideslengs", så er det egentlig skrått. Dermed treffer jeg aldri det jeg skal flytte musen til. Noen tips? Endret 25. mars 2015 av sirtommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå