Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ei stund siden I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Trodde du hadde vært på en sjelden besøkt hytte på vidda e.l. Må vel regnes som dokumentasjon. Fin utnyttelse av lyset som kommer inn gjennom vinduet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Trodde du hadde vært på en sjelden besøkt hytte på vidda e.l. Må vel regnes som dokumentasjon. Fin utnyttelse av lyset som kommer inn gjennom vinduet. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar igjen. Dette huset var så skralt at det var uten gulv, alt var rast sammen! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ett spennende bilde som trigger nysgjerrigheten. Hvem ? Hva ? Hvorfor endte det sånn her ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Greit utsnitt/komposisjon. God dokumentasjon av forfall. Blir spennende å se serien din :-) Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Ett spennende bilde som trigger nysgjerrigheten. Hvem ? Hva ? Hvorfor endte det sånn her ? Mvh. Rolf Det lurer jeg også på, men vet dessverre ingen ting om dette huset. Men det var virkelig på full fart tilbake til naturen! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Greit utsnitt/komposisjon. God dokumentasjon av forfall. Blir spennende å se serien din :-) Hilsen Rune Hadde ikke all verdens spillerom da jeg tok dette bildet, hang inn gjennom et vindu, kunne ikke gå inn selv om alt stod åpent, gulvene hadde rast sammen... Bildene ble ikke så bra som jeg håpte på, men skal nok få sydd sammen en liten serie! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Godt du ikke har rydda......Synes det er litt fasinerende og komme til slike plasser. Dokumentasjon av det som en gang var et hjem/tilholdsted er viktig. Kan lage seg en god og lang historie/saga av slikt. Kanskje det kommer en pocketserie i tillegg "Sagaen om fotofolket" Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Godt du ikke har rydda......Synes det er litt fasinerende og komme til slike plasser. Dokumentasjon av det som en gang var et hjem/tilholdsted er viktig. Kan lage seg en god og lang historie/saga av slikt. Kanskje det kommer en pocketserie i tillegg "Sagaen om fotofolket" Det er veldig fasinerende synes jeg, har en godt utvikla fantasi jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Flott doku foto - det dystre bildet av noens middagsetterlatenskaper. De forlot stedet etter måltidet uten å ta oppvasken. Det viser hva de greide seg med den gang : enkel kokeplate , stekepanne og kaffekanne. Fin komp og lys. Liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Flott doku foto - det dystre bildet av noens middagsetterlatenskaper. De forlot stedet etter måltidet uten å ta oppvasken. Det viser hva de greide seg med den gang : enkel kokeplate , stekepanne og kaffekanne. Fin komp og lys. Liker det. Mvh Alec Takk for kommentar i dag også Alec! Det er dystre bilder jeg har fra dette stedet, men litt stilig også på sitt vis. Blir mer i samme serien herfra. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Historisk.God lyssetting og kontrast. Skulle gjerne sett litt flere detaljer i bildet da, men som du sier så hadde du ikke det beste spillerommet. Gleder meg til flere bilder, gøy å se tilbake i tiden 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Historisk.God lyssetting og kontrast. Skulle gjerne sett litt flere detaljer i bildet da, men som du sier så hadde du ikke det beste spillerommet. Gleder meg til flere bilder, gøy å se tilbake i tiden [/quote Tusen takk for så hyggelig kommentar! Får håpe neste faller i smak også da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Flott doku foto - det dystre bildet av noens middagsetterlatenskaper. De forlot stedet etter måltidet uten å ta oppvasken. Det viser hva de greide seg med den gang : enkel kokeplate , stekepanne og kaffekanne. Fin komp og lys. Liker det. Mvh Alec Takk for kommentar i dag også Alec! Det er dystre bilder jeg har fra dette stedet, men litt stilig også på sitt vis. Blir mer i samme serien herfra. Dyster stemning kan og være stilig , det er det her. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg