Tonj3 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Har lyst å lakkere volvoen min fra mørk blå til babyblå (fargekode 404??), og lurer på om noen vet hva prisen er for å få det gjort? Noen anbefalinger? Helst i Bergens området!! Lurer litt på å bare gjøre det selv og, er det mye arbeid? Eller er det verd å betale litt dyrere hos en spesialist?? Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Først må du vurdere litt, sjekke under bilen og vurdere tilstanden på bilen, små bulker vil se stygt ut med ny lakk på, er det mye rust under/karroseriet ville jeg aldri gjort det, personlig syns jeg det er en dum ide og lakke første bilen din + at du ikke har lappen enda, bilen har jo også gått et stykke og du nevner at bilen er veldig tungstarta noen ganger.. ikke gå på en smell Tonje, plutselig punger du ut med 20-30 000kr også får du ikke bilen eu godkjent, masse rep kostnader.. eller kanskje motoren eller noe annet ryker snart. Men ditt valg.. jeg syns ikke det er verdt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå