Jompio Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Hei alle forumvenner! Har tenkt å investere i et solid headsett da jeg støtt og stadig mister/ødelegger alle proppene jeg tidligere har kjøpt. Jeg leser at ATH M50-X er en av de beste headsettene til under 2000,-, men igjen så er ikke disse trådløse. Er det noen som har et godt svar på om det å gå over til Monster headsettet vil gå veldig på bekostning av lyden? I mitt hodet burde det ikke være mye dårligere da det er 50% dyrere. Jeg tenker primært å bruke headsettet når jeg er på farten og ikke minst når jeg trener. Både på treningssenter og fjellturer. Jeg hører på litt forskjellig, men primært electronica/party og hip hop. Mvh Jompio Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 M50 er designet for lavintensitet bruk i stol/sofa. Velg heller noe som er designet for sport, da disse skal tåle svette. Det lille jeg har testet av Monster har ikke fristet til kjøp. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) M50 er designet for medhør og tracking i lydstudio. Vil ikke kalle det lavintensitet akkurat,. men som du skriver: M50 er ikke godt egnet til portabel bruk eller bruk i fuktige omgivelser... Endret 25. mars 2015 av bar1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2015 Hei. Sikkert litt sent svar, men jeg svarer her allikevel så kanskje andre finner det nyttig... Jeg har problemer med at in-ear headset ikke sitter skikkelig inn i ørene uansett hvor mye jeg prøver å tilpasse de. Det fører til at lyden blir altfor tynn og man hører for mye av omgivelsene. Etter at jeg begynte å trene en del har jeg prøvd diverse hodetelefoner, nå sist in-ear hodetelefonene til Jaybird Bluebuds X Sport, og de satt som ventet ikke i det hele tatt. (Takk til SIBA for god returordning) Løsningen har så langt vært et par Koss PortaPro, langt i fra optimalt! Bestilte så et par Monster iSport Freedom fra Coolshop i Danmark. Jeg må si at nå gleder jeg meg til å trene alene igjen De sitter utrolig godt på hodet, klokkene nærmest suger seg fast til hodet/ørene uten at de oppleves som stramme/ubehagelige. Når de sitter så tett blir også lydisolasjonen meget bra. Lyder utenifra høres ikke (noe jeg foretrekker når jeg trener innendørs) og lyden på innsiden har jeg ingenting å utsette på. Bra bass (som forventet fra Monster) men også mellomtoner og diskant spilles som jeg forventer det. Noe annet er vel heller egentlig ikke å forvente til en pris på rundt 1.800,-. Noe av det viktigste for meg var at det var trådløst for å slippe kabelen fra armen og opp til ørene, derfor vil aldri "ekte" headphones bli aktuelt for meg til trening. Alt i alt kan jeg ikke anbefale disse hodetelefonene nok, jeg kan ikke se noen andre konkurrenter når man først skal ha hodetelefoner med bøyle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå