Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ATH M50-X eller Monster iSport Freedom Wireless?

Anbefalte innlegg

Hei alle forumvenner!

Har tenkt å investere i et solid headsett da jeg støtt og stadig mister/ødelegger alle proppene jeg tidligere har kjøpt. Jeg leser at ATH M50-X er en av de beste headsettene til under 2000,-, men igjen så er ikke disse trådløse. Er det noen som har et godt svar på om det å gå over til Monster headsettet vil gå veldig på bekostning av lyden? I mitt hodet burde det ikke være mye dårligere da det er 50% dyrere.

Jeg tenker primært å bruke headsettet når jeg er på farten og ikke minst når jeg trener. Både på treningssenter og fjellturer. 

Jeg hører på litt forskjellig, men primært electronica/party og hip hop.

Mvh

Jompio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei.

Sikkert litt sent svar, men jeg svarer her allikevel så kanskje andre finner det nyttig...

Jeg har problemer med at in-ear headset ikke sitter skikkelig inn i ørene uansett hvor mye jeg prøver å tilpasse de. Det fører til at lyden blir altfor tynn og man hører for mye av omgivelsene.

Etter at jeg begynte å trene en del har jeg prøvd diverse hodetelefoner, nå sist in-ear hodetelefonene til Jaybird Bluebuds X Sport, og de satt som ventet ikke i det hele tatt. (Takk til SIBA for god returordning)

Løsningen har så langt vært et par Koss PortaPro, langt i fra optimalt!

Bestilte så et par Monster iSport Freedom fra Coolshop i Danmark. Jeg må si at nå gleder jeg meg til å trene alene igjen :)

De sitter utrolig godt på hodet, klokkene nærmest suger seg fast til hodet/ørene uten at de oppleves som stramme/ubehagelige. Når de sitter så tett blir også lydisolasjonen meget bra. Lyder utenifra høres ikke (noe jeg foretrekker når jeg trener innendørs) og lyden på innsiden har jeg ingenting å utsette på. Bra bass (som forventet fra Monster) men også mellomtoner og diskant spilles som jeg forventer det. Noe annet er vel heller egentlig ikke å forvente til en pris på rundt 1.800,-.

Noe av det viktigste for meg var at det var trådløst for å slippe kabelen fra armen og opp til ørene, derfor vil aldri "ekte" headphones bli aktuelt for meg til trening.

Alt i alt kan jeg ikke anbefale disse hodetelefonene nok, jeg kan ikke se noen andre konkurrenter når man først skal ha hodetelefoner med bøyle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...