nagina Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Skjermer som blir sendt tilbake til nettbutikken pga pixelfeil, blir de satt på salg igjen, som demovare? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ja, det har jeg merket med demovarer Komplett selger. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har også erfaring med demoskjerm fra Komplett. Fikk en med riper i ramma. Jeg kunne returnere skjermen, men siden prisen var såpass god klarte jeg å fortrenge ripene. Fikk i tillegg gavekort. De har definitivt super service, men de burde opplyse slike 'skader' i produktteksten. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 De pleier da å gjøre det. De få gangene jeg har sett på de skjermene så har de bemerket at det var riper eller pikselfeil på skjermen. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg fikk min demoskjerm idag fra komplett. XB270H. Betalte kun 2700kr. Skjermen ser fanastisk bra ut for å være demoskjerm, behøver ikke å være noe skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå