Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har akkurat gjort et impulskjøp på komplett da eg så innom demovarer. Så fannt eg denne stikka til 199,- Har ikkje noe frå før, men måtte ha meg siden eg vil prøve hvordan det er i BF1942. Var det lurt? *grin* Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Et _veldig_ bra kjøp! Vi har en omtale av joysticken her på Gamer.no, uten tvil en skikkelig godsak! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Puh.. Eg las omtalen på gamer før eg kjøpte den. Den fikk 7'er, og det er vel ganske bra til 200 kr. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Puh..Eg las omtalen på gamer før eg kjøpte den. Den fikk 7'er, og det er vel ganske bra til 200 kr. Jeg vet hva den fikk, ja. Det var jeg som testet den. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Jepp, vet. Bra skrivd forresten. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dere som har den (har prøvd den), er d noe joysticken mangler? Noe negative sider? Og hvor har dere fått tak i den til 200 spenn? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Dere som har den (har prøvd den), er d noe joysticken mangler? Noe negative sider? Og hvor har dere fått tak i den til 200 spenn? Tja, du må jo bytte batteri før eller siden (men holder lenge). Tror nok ikke du får tak i den til 200,- med mindre du har veldig flaks. Leser du første post ser du at han kjøpte den som demovare fra Komplett. Endret 21. desember 2003 av Aasgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå