Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Råd til sexliv

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en jente jeg liker veldig godt, vi sover sammen veldig ofte. Og noen ganger har vi sex, dog mest på mitt initiativ. Hun er mye mer erfaren en meg, og jeg har ikke hatt sex med andre, men det vet ikke hun. Hun har derfor hatt et sexliv 12 år lengre enn meg. Jeg trenger hjelp og råd til hvordan jeg skal få henne til å nyte det best mulig. Slik det foregår nå er det kun kyssing og stryking før selve samleiet begynner. Jeg trenger nesten ikke noe for å bli tent. Jeg blir naturligvis veldig opphisset, og må trekke meg ut og komme nesten med en gang (tror ikke hun merker dette), før vi fortsetter med en gang. Bruker standard posisjoner, misjonær, riding, doggy. Kan holde på ganske lenge når jeg først har kommet første gangen, over en time, og jeg nyter det voldsomt, men tror ikke hun nyter det like mye. Hun kommer ikke, det merker jeg, men sier hun synes det er godt. Jeg er helt lost på fingring, oralsex, klitoris og hele den pakken der. Så jeg er redd for å dumme meg ut, og holder meg derfor litt unna.

Jeg trenger generelle råd og hjelp til alt som har med dette å gjøre. Så fyr løs!

Anonymous poster hash: 27680...86d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt riktig som Zash sier. Kan være litt ubehagelig, men er faktisk bare kommunikasjon som løser noe slikt.. Og det er mye mindre skummelt enn du tror! Den aller beste sexen får man om man snakker sammen før, under og etter selve akten. Og husk; det gjelder begge parter! Er ikke slik at siden du ikke er veldig erfaren vet hun hvordan alt gjøres på best mulig måte for deg. Så det går begge veier.

En annen fin ting, som du helt sikkert er klar over, er å prioritere henne fremfor deg selv - det vil si, du klarer deg uansett, så hvorfor ikke tenke mest på henne?

Er også en del kvinner som ikke kommer av vaginalt samleie, men er avhengig av stimulering av klitoris samtidig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...