Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Skulle til og si "man i the middle..." men så ser det ut til og være woman.....på vei ned i mørket......

Tøffe skyggeeffekter og et snev av linjer. Fungerer med personen midtstilt, samtidig som personen i høyre bildekant skaper både dybde og gjør at bildet tipper litt mot siden.

Lenke til kommentar

Minimalistisk, og spennende bilde. Lys/skygge fint samstemt.

Vennlig hilsen Ragnar

Skulle til og si "man i the middle..." men så ser det ut til og være woman.....på vei ned i mørket......

Tøffe skyggeeffekter og et snev av linjer. Fungerer med personen midtstilt, samtidig som personen i høyre bildekant skaper både dybde og gjør at bildet tipper litt mot siden.

Tusen takk begge to. Har litt trua på dette stedet for bilder, har vært der to ganger hittil, men føler ikke helt at jeg har fått det beste bilde som er mulig å ta med dette spennende lyset, så ikke bli overrasket om det dukker opp flere herfra etterhvert.

Henning

Lenke til kommentar

Hei, HSP.

Et spennende bilde, der "mørket truer" fra nesten alle kanter, mens noen smale striper lys slipper inn gjennom høyt plasserte (?) åpninger høyt oppe på veggen og i taket ! :)

Jeg kan godt forstå at dette stedet har potensial for en dyktig fotograf.

M v h Albert.

Hei Albert

Tusen takk for en fin kommentar. Ja det er vinduene du ser øverst til høyre som slipper inn dette lysmønsteret når sola er på vei ned. Helt sikker på at en dyktig fotograf ville fått til mye her, så få vi bare se hva jeg får til :)

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...