aklla Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 **** å kjedelig det er på jobb nå, skal installere noe dritt på ca 20 maskiner, hver maskin tar ca 15 min, er 300 min å installere det, 5 TIMER!!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 da har du noe å gjøre i allefall... Be happy Her er det kjipt på jobb. Alt fungerer skikkelig og da ringer omtrent ingen der jeg sitter.. Innstallere dritt ?? :? Virus da eller ? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 da har du noe å gjøre i allefall... Be happy Her er det kjipt på jobb. Alt fungerer skikkelig og da ringer omtrent ingen der jeg sitter.. Innstallere dritt ?? :? Virus da eller ? Samme her. Kjipt å ikkje ha noe å gjøre.Det enese eg har å gjøre er å lodde noen ledninger, men det går ikkje siden eg ikkje har lodde-apparat. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Samme her. Kjipt å ikkje ha noe å gjøre.Det enese eg har å gjøre er å lodde noen ledninger, men det går ikkje siden eg ikkje har lodde-apparat. prøv en lighter *grin* Selv så savner jeg min loddestasjon. Lånte den til en kamerat av meg i 2000 så døde han i en trafikkulykke mnd etter. Føler for dumt å dra til foreldrene hans for å hente den... Har mobilnr han forsatt lagret på mobilen... Skal aldri slettes... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Funker det med lighter? Forresten så gjør ikkje det noe siden eg ikkje har lighter, så da er eg like langt.. Trist det med kameraten din... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Funker det med lighter? Hadde nok blitt en tørrlodding, men en stormlighter kunne kansje blitt brukt til en provisorisk løsning så sannt det ikke dreier seg om Overflate monterte kompnenter og slik. Hadde faktisk 4 loddesertivikater, men de gikk ut iår. Må fornyer annet hvert år. hullmonterte, overflate, reprasjon og en til som jeg ikke husker i farta. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har ikkje erfaring med lodding av ledninger siden eg har gått på mek. eneste vi lodda der var kobber-rør. Skal feste sammen to ledninger, ei vifte som er ødelagt så eg måtte kutte av ledningene og finne ei ny Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 tvinn dem sammen og isoler med elektroteip. Men skal du lodde ned på loddebaner blir det fort litt værre... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hadde faktisk 4 loddesertivikater, men de gikk ut iår. Må fornyer annet hvert år.hullmonterte, overflate, reprasjon og en til som jeg ikke husker i farta. Hvordan tar man dem og hva godt gjør de? Og avisolere og teipe sammen går ann ,men det burde vært loddet ,men varmer du teipet med lighter blir det ikke sååå ille.. Har selv gjort det. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hadde faktisk 4 loddesertivikater, men de gikk ut iår. Må fornyer annet hvert år.hullmonterte, overflate, reprasjon og en til som jeg ikke husker i farta. Hvordan tar man dem og hva godt gjør de? Tok de på AMVS ( Arendal Maritime Vidregående Skole ) via Aetat etter militæret, var en liten periode jeg gikk arb.ledig så fikk jeg tilbud om dette. Var helt gull da jeg har elektronikk utdanning. Litt synd at jeg begynner å glemme en del ting nå... bør ta en oppfriskning snart da elektronikk er morro. Hva godt dem gjør ? Fikk jobb på Kitron Electronics som tester og feilsøker på Nera Satelitt telefoner og på noen ultralyd maskiner for sykehuset. Litke meg veldig godt der, 5 min gange hjemme ifra og slik, men så ble det nedlagt i Risør og flyttet til Arendal en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå