gorsol Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Action-rollespillet Bloodborne imponerer.FØRSTEINNTRYKK: Bloodborne Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Trenger en ps4 nå kjenner jeg.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg har utsatt det å kjøpe PS4 lenge pga mangel på spill. Endelig ser det ut som noe som kan være vært det! 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Dette og uncharted er grunnen til at jeg kjøpte ps4. Får se i dag om jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Denne tråden burde ta helt av. Men faktum er at de fleste sitter å gamer FIFA eller Hardline, trist:( Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Denne tråden burde ta helt av. Men faktum er at de fleste sitter å gamer FIFA eller Hardline, trist:( Sitter å venter spent til slaget slår tolv, skal bli en svett natt og morgen avhengig av hvor fengslet jeg blir Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Har hatt ps4 i over ett år nå, og dette blir 2 spillet jeg kjøper. Fikk sett noen videoer og har lest noen previews og det ser imponerende vakkert ut. At jeg må sitte med noen loading screens er ikke noe problem, sålenge spillet leverer varene. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Tar vel ikke lang tid før noen speedrunner dette på en time med bare truse og kniv... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Hadde håpet det kom til PC, men neida.. Ser likevel ut som det kanskje kommer på PC. Endret 24. mars 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Akkurat sånn som Demon's Souls? Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Blod, svette, kontroller og tårer. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Så langt eneste grunnen jeg føler for å kjøpe PS4. Får håpe det kommer til PC etterhvert. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Fantastisk førsteinntrykk, stemmer godt overens med det jeg har fått utforsket til nå! Og TAKK for at dere kommer med et førsteintrykk i stedet for en forhastet anmeldelse av et spill som dette! =) Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Hadde håpet det kom til PC, men neida.. Ser likevel ut som det kanskje kommer på PC. Noen kilde på at det kommer på PC? Endret 25. mars 2015 av Edvino Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hadde håpet det kom til PC, men neida.. Ser likevel ut som det kanskje kommer på PC. Noen kilde på at det kommer på PC? Det florerer med rykter på nettet, men alt baserer seg på at amazon.fr hadde lagt ut en PC utgave på sidene sine... Tror nok disse ryktene er mest ønsketenkning for de fleste, da Sony har eierrettigheter til Bloodborne (også navnet for evt. oppfølgere, samme måte som Demon Souls som jo som kjent enda ikke har funnet veien til PC) Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hadde håpet det kom til PC, men neida.. Ser likevel ut som det kanskje kommer på PC. Noen kilde på at det kommer på PC? Det florerer med rykter på nettet, men alt baserer seg på at amazon.fr hadde lagt ut en PC utgave på sidene sine... Tror nok disse ryktene er mest ønsketenkning for de fleste, da Sony har eierrettigheter til Bloodborne (også navnet for evt. oppfølgere, samme måte som Demon Souls som jo som kjent enda ikke har funnet veien til PC) Ja det hadde vært fett siden jeg gjorde tabben å gå fra Ps3 til xbone :| Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Strålende fornøyd med min x1, men dette er et spill jeg misunner "dere" Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Dette er det første PS4 eksklusive spillet jeg virkelig elsker. Dette er milevis forran de andre Ps4 eksklusivene og etter min mening den eneste grunnen til å eie en PS4. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Dette er det første PS4 eksklusive spillet jeg virkelig elsker. Dette er milevis forran de andre Ps4 eksklusivene og etter min mening den eneste grunnen til å eie en PS4. Og min mening er at det er ingen grunn til å eie en XBO. Siden vi er igang liksom...hehe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Rått spill, elsker det jeg har spilt så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå