AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg lurer på hva dere menn ser på som pent eller attraktivt, hos en dame.? Jeg har lyseblå øyne, og er brunette, og føler at det er et kjedelig utseende? Hva synes dere menn om det? Anonymous poster hash: 055d6...630 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Spiller ingen rolle hvor "kjedelig" en jente ser ut. Og alle hår- og øyenfarger kan være fine. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Alle "stiler" kan være attraktivt. Du kan være brunette, kle deg vanlig og være litt sjenert men være drittfin. Du kan være blondine, kle deg i tettsittende klær og gå med høye heler og være drittfin, du kan kle deg i uskyldig kjole og gå med lave sko og sminke deg moderat å være drittfin...... Hvis det er oppmerksomhet du søker så burde du ta masse solarium, ta på deg en tettsittende hvit kjole og veldig høye heler og drikke deg veldig full og hyle mye... da får du masse oppmerksomhet av gutter på byen som bruker kredittkortet sitt og jobber innen salg, dem går somregel i shiny blazer og pensko og har håret bakover. Du kan kle deg mer moderat, holde deg med vennene dine på byen, snakke med venner og bekjente av venner.... da møter du mindre utagerende gutter som kanskje har en mastergrad innen noe krevende på gang, han har kanskje rutete skjorte og jeans og er ikke solbrun men liker å gå på fjellet og driver med klatring. Du kan bli med i foreninger i forbindelse med studier og drive med sang og teater... da får du kanskje oppmerksomhet fra gutter med langt krøllete hår som kan spille saksofon, tar sort/hvitt bilder på fritiden og ikke har tatt lappen enda selv om han er 28 år gammel. Hva enn du gjør spiller det ingen rolle, det eneste som betyr noe er å være deg selv Anonymous poster hash: bae16...b54 5 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Pent er veldig subjektivt begrep. Alle liker forskjellige.For min sin del, liker jeg små nese, store lepper, store øyene, langt hår. Blå øya er fantastisk vakkert. Anastasia Krivosheeva er vel idealet mitt for tiden, selv om hun ser litt for ungt på noen av bildene (nesten creepy-ung). Og hun er 23... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Utsjånad betyr ikkje så veldig mykje, men sidan du spør så har eg alltid likt brunetter og blå auge. No er ikkje hår- og augefarge det som betyr mest for utsjånaden. Endret 24. mars 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Anastasia Krivosheeva er vel idealet mitt for tiden, selv om hun ser litt for ungt på noen av bildene (nesten creepy-ung). Og hun er 23... Eller creepy-tynn? Så lenge jeg slipper å se ribbena på henne er jeg fornøyd. Alt det andre tar jeg som en bonus. 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Blond, blå/grønne øyne, lavere enn meg, naturlig pen i ansiktet, slank kropp (ikke for fit, for tynn eller for tykk) og ikke for stor bakende. Personligheten er jo en like viktig ting som utseende. Men personlighet er vel ikke hva du er ute etter å vite akkurat nå. Men dette er bare hva jeg liker. Spør du en annen gutt så vil han sikkert ha en annen preferanse. Om du har et kjedelig utseende ut ifra hva jeg liker, er helt umulig for meg å svare på. Du har skrevet to ting om deg selv som ikke sier noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Alle "stiler" kan være attraktivt. Du kan være brunette, kle deg vanlig og være litt sjenert men være drittfin. Du kan være blondine, kle deg i tettsittende klær og gå med høye heler og være drittfin, du kan kle deg i uskyldig kjole og gå med lave sko og sminke deg moderat å være drittfin...... Hvis det er oppmerksomhet du søker så burde du ta masse solarium, ta på deg en tettsittende hvit kjole og veldig høye heler og drikke deg veldig full og hyle mye... da får du masse oppmerksomhet av gutter på byen som bruker kredittkortet sitt og jobber innen salg, dem går somregel i shiny blazer og pensko og har håret bakover. Du kan kle deg mer moderat, holde deg med vennene dine på byen, snakke med venner og bekjente av venner.... da møter du mindre utagerende gutter som kanskje har en mastergrad innen noe krevende på gang, han har kanskje rutete skjorte og jeans og er ikke solbrun men liker å gå på fjellet og driver med klatring. Du kan bli med i foreninger i forbindelse med studier og drive med sang og teater... da får du kanskje oppmerksomhet fra gutter med langt krøllete hår som kan spille saksofon, tar sort/hvitt bilder på fritiden og ikke har tatt lappen enda selv om han er 28 år gammel. Hva enn du gjør spiller det ingen rolle, det eneste som betyr noe er å være deg selv Anonymous poster hash: bae16...b54 Hahaha denne var så spot on som det går an å få det. Selv faller jeg for redheads, blondiner og grønne/blå øyne. Jo slankere jo bedre (ikke bokstavelig talt), fit er ok, tenner faktisk på høyde merkelig nok, representerer nok gode gener og status kanskje. Endret 24. mars 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 personlig, så liker jeg et naturlig utseende Ikke overdrevet med sminke o.l. Liker brunetter, men er svak for redheads Liker også jenter som er litt curvy, ikke chubby, men jenter som har litt former. Om jenta er fit, så er jo det bare et pluss Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 For øyeblikket er det fitness jenter som fanger oppmerksomheten min. Ikke sånn "se så deilig æ e" med trutemunn type jenter, men jenter som klarer å smile til tross for at det er kroppen de ønsker å vise frem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Utsjånad betyr ikkje så veldig mykje, men sidan du spør så har eg alltid likt brunetter og blå auge. No er ikkje hår- og augefarge det som betyr mest for utsjånaden. Jeg er ca 168 høy. Så jeg er verken liten eller høy. Vil vel si normal høyde. Er normal slank, men har former. Har hørt at jeg har fin bakende... men men.... jeg vet ikke hva menn liker.... Har store øyne.. Kunne ønske øyenfargen var en annen enn blå men men.... sånn er det.... Anonymous poster hash: 055d6...630 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Kan finne mange forskjellige type jenter attraktive, men foretrekker brunetter med et søtt ansikt. Fin hud og pene trekk i ansiktet, kropp er litt vanskelig å forklare, men den må være proposjonert etter min smak, kan ihvertfall si jeg liker lang og slank mage. Ideel høyde er vel kanskje 160-175, men igjen proposjoner er viktigst, små jenter som er kraftig bygd er f.eks ikke min greie. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg er ca 168 høy. Så jeg er verken liten eller høy. Vil vel si normal høyde. Er normal slank, men har former. Har hørt at jeg har fin bakende... men men.... jeg vet ikke hva menn liker.... Har store øyne.. Kunne ønske øyenfargen var en annen enn blå men men.... sånn er det.... Alle har sine individuelle preferanser, det finnes ikkje eit ideal som passar alle. Ikkje tenk så mykje på det. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Utsjånad betyr ikkje så veldig mykje, men sidan du spør så har eg alltid likt brunetter og blå auge. No er ikkje hår- og augefarge det som betyr mest for utsjånaden. Jeg er ca 168 høy. Så jeg er verken liten eller høy. Vil vel si normal høyde. Er normal slank, men har former. Har hørt at jeg har fin bakende... men men.... jeg vet ikke hva menn liker.... Har store øyne.. Kunne ønske øyenfargen var en annen enn blå men men.... sånn er det.... Anonymous poster hash: 055d6...630 Høres bra ut, store øyne er veldig attraktivt. Når modeller retusjeres forstørres alltid øynene. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Øyenfarge og hårfarge er vel det som har minst å si for de fleste gutter. Om ei blond dundre på hundre farger håret sitt brunt og tar på seg linser er det ingen som bryr seg noe nevneverdig om det. Personlig liker jeg jenter som er ca 1.65 og nedover i høyde (jeg er bare 1.74 selv og liker å være høyere) samt store øyne og pent ansikt. Slank, trent eller normalvektig kropp. Små bryster og fin rumpe. Er du ute etter kritikk på ditt eget utseende er det nok vanskelig få uten bilder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg lurer på hva dere menn ser på som pent eller attraktivt, hos en dame.? Jeg har lyseblå øyne, og er brunette, og føler at det er et kjedelig utseende? Hva synes dere menn om det? Anonymous poster hash: 055d6...630 Øynene mitt later til å like pene farger - ørene later til å like duse og behagelige lyder - tungen min later til å like søtt og salt - nesen min later til å like duften av fersk nyutsprungne roser - og kroppen min later til å like å bli klødd og strøket på - mens bevisstheten min (er tom, i seg selv) og har rom for alt, så lenge den får lov å bare være der Men hvis alle disse sansene fikk sin vilje gjennom, altså at øyet ble låst til ett bilde og måtte være fengslet til det i all fremtid, ville jeg heller skutt meg selv i hodet. Så, jeg liker mangt og meget, men kjedes av for mye av det samme Så hvis jeg skal like ts, så må hun kunne endre sien atributter etter mitt behag - og får hun til det, så kan jeg like henne bestandig Lenke til kommentar
soulrape Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er komboen som er viktig: et fint smil, brunt eller mørkt hår, blå øyne. Litt fyldige lår og fin rumpe. Puppestørrelse betyr ingenting. Behagelig stemme, tilstedeværende - ikke distré. Ingenting er mer sexy enn fokuserte kvinner som er tilstede i øyeblikket og tør å åpne munnen. Selvtillit uten at det heller over i selvtilfredshet utover det vanlige. Ydmykhet er også en forutsetning. Å være glad i barn og flink med dem. Bør helst like god musikk og styre unna det alle andre er opptatt av, bør drite i tabloidenyheter og ikke-saker og bør være en anelse interessert i matlaging. Vekten har heller ikke så mye å si. En søt jente er en søt jente, en nydelig dame er en nydelig dame, uansett vekt og fasong. Jeg snakker ikke om hvaler, selvfølgelig, men 50 kilo versus 120 kilo er vel ikke særlig avgjørende, så lenge vi ikke snakker om dverger heller da. Men dverger kan også være søte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 120 kilo er 70kg for mye. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Halvlangt brunt hår, 170-isj, b-cup og litt sprettrumpe og jeg oppfører meg som en bikkje som forventer hele matskåla med godbiter Dog det er drømme dama og de fleste drømmer er best som drømmer. Om du har mørkt eller lyst hår, mørke eller lyse øyne, solbrun hud - melkehvit hud har ingen betydning om personligheten din er død som en tømmerstokk. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Det er umulig å bedømme utseende ut i fra dette. Du vet bedre enn oss hvor pen du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå