Doktor Progg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vet noen om det finnes noe programvare lignende TvTool som funker for ATI kort? Jeg bruker ATI driverne for øyeblikket, men syns det blir litt tungvint (ja, jeg er lat!). Dessuten må jeg sette ned oppløsninga på monitoren min før jeg switcher over til TV for å få riktig størrelse på TV'en (bildet blir for stort på TV'en, så jeg mister mye av skjermbildet). Noen tips? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er ute etter det samme :-) Det er mulig å justere skjermbildet også på tv'en, hvis du går på options for TV. Enig i at det er tungvindt. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Joda, går å justere, men en vanlig tv klarer nok ikke 1280 oppløsning. Og da blir det såpass mye større at det ikke hjelper å justere via driverne. Men det MÅ da finnes ett eller annet program for dette?? Siden når var Nvidia ledende på markedet liksom *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå