deleted Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Want a lift? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Veldig tøft! Kan ikke se noen grunn til at du skulle være misfornøyd med dette. Ting gror litt sammen, men jeg synes det egentlig er med på å heve bildet ved å legge til enda mer mystikk. Henning Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Må si meg enig med Henning her. Det er en fin historie og jeg liker godt hvordan den lange lukkertiden sørger for at menneskene er akkurat passe uskarpe. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Henger meg på de to andre her. Synes dette var tøft jeg og absolutt ingen grunn til og være misfornøyd. Mystisk og diffust som du sier. Her har du elementer til og kunne skrive ei bok...og ikke bare en liten historie:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Takk for det. Gøy at dere likte det, da skal jeg prøve å ha et annet blikk på andre bilder jeg tar også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg