Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp til og skulke skolen for og spille.

Anbefalte innlegg

Skolen skal på skitur på onsdag og jeg vil virkelig ikke vere med. Jeg lurer på om det finnes noen triks som kan gjøre at jeg ser syk ut evt "mat forgifte" meg selv. Foreldrene mine må ikke finne dette ut, det kan vere litt vanskelig i og med at jeg ikke har hatt en syke fravers dag på 3 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skolen skal på skitur på onsdag og jeg vil virkelig ikke vere med. Jeg lurer på om det finnes noen triks som kan gjøre at jeg ser syk ut evt "mat forgifte" meg selv. Foreldrene mine må ikke finne dette ut, det kan vere litt vanskelig i og med at jeg ikke har hatt en syke fravers dag på 3 år.

Veldig usikker på om jeg skal dette seriøst eller ikke, men om det er det, så tenker jeg at det er bedre om du snakker med foreldrene / foresatte eller læreren din om bakgrunnen for at du ikke vil være med på turen. Kanskje er det noe de kan hjelpe deg med om ting ikke er så greit på skolen for tiden.

Nå er det få dager igjen til du skal ha påskeferie, så da får du mange fridager da :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, gå ut i naturen gutt. Å sitte inne å spille kan du alltid gjøre om kvelden. Det er ikke lurt å skulke skolen, fort blir det til at det blir  flere fraværsdager (skulk) og på slutten av skoleåret sitter du igjen med mange fraværsdager. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Å spille er nok det dummeste jeg har gjort. Jeg spilte masse da jeg var liten og nå angrer jeg stort, andre gutter og jenter har et stort fortrinn i sosiale sammenhenger, spesielt med nettverksbygging. Det ble egentlig en virkelighetsflukt. Nei kom deg på skitur og begynn å snakk med mennesker.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at du allerede har spilt for mye spill, når du ikke engang har fantasi til å finne en unnskyldning til å slippe en skidag.

Og om du skal skulke er det mye mer gøy å stappe jakka full av øl på butikken og få med seg noen på å gjøre hærverk og drikke i skjul.

Lykke til  :wee:

Lenke til kommentar

Veldig usikker på om jeg skal dette seriøst eller ikke, men om det er det, så tenker jeg at det er bedre om du snakker med foreldrene / foresatte eller læreren din om bakgrunnen for at du ikke vil være med på turen. Kanskje er det noe de kan hjelpe deg med om ting ikke er så greit på skolen for tiden. 

Nå er det få dager igjen til du skal ha påskeferie, så da får du mange fridager da :) 

Da sier han indirekte:

"Jeg har tenkt til å skulke skolen imorgen for å spille tv-spill, kunne dere hjelpe meg med det?"

Lenke til kommentar

Å spille er nok det dummeste jeg har gjort. Jeg spilte masse da jeg var liten og nå angrer jeg stort, andre gutter og jenter har et stort fortrinn i sosiale sammenhenger, spesielt med nettverksbygging. Det ble egentlig en virkelighetsflukt. Nei kom deg på skitur og begynn å snakk med mennesker.

Var i samme båt som deg, angret bittert på at jeg brukte så mye tid på spill som liten og i ungdoms årene. Men jeg tok skikkelig tak i problemet og gikk ut av komfort-sonen for en del år tilbake. Her snakker vi om å gå rundt i oslo's gater å snakke med helt fremmede folk i  mange dager. og dra edru ut på by'n for å presse meg litt ekstra. 

Idag, 0 problem på den fronten, og kan spille samtidig :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...