vik^^ Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Jeg kjøpte en printer for 1 år siden, har ikke brukt den så mye. Men når jeg faktisk trenger den så printer den bare ut slik som dette Hva kan være kalt? Kan jeg fikse det? Redigert: Har en Hp Photosmart 7520 og bruker inkmann blekk Endret 24. mars 2015 av vikkri Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Regner med at det er en blekkprinter. Enten inntørka dyser (pga lite bruk) eller lite blekk igjen. Prøv å kjøre renseprogram som ligger i programvaren til printeren og sjekk blekknivå. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Er nok inntørket blekk ja. I beste fall får du ordnet dette med renseprogram som nevnt over. Det finner du på CD som kom med skriveren eller på produsentens hjemmeside under support/download Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Vet ikke hvilken type skriver du har, men normalt så kjører skriveren et rensesyklus når du slår på og når du slår av, så det er viktig at skriveren får jobbet seg ferdig før man drar ut stikkontakten. Uansett så anbefaler jeg og kjøre ut et skriv en gang i måneden, med farger hvis du har det. Lenke til kommentar
vik^^ Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Vet ikke hvilken type skriver du har, men normalt så kjører skriveren et rensesyklus når du slår på og når du slår av, så det er viktig at skriveren får jobbet seg ferdig før man drar ut stikkontakten. Uansett så anbefaler jeg og kjøre ut et skriv en gang i måneden, med farger hvis du har det. Jeg har en HP Photosmart 7520, og bruker Inkmann svart blekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå