acj3no Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 har creative pci 128 4.1 digital på maskinen. samme type høytallere. Men ene utgangen kommer det ikke lyd ut av eller dvs at det ikke kommer ut lyd av 2 av totalt 4 høytallere. Hva er feil? jeg får heller ikke stilt inn til 4 speakers. Lenke til kommentar
TNP (=Z8N) Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 ***** lamer Andreas:P hehe, du må jo tydeligvis ha gjort nokka galt, men du e så rar og knødd at du ikje ser det sjøl:P Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hvilken windows bruker du? I Windows Xp så må man ihvertfall stille inn hvor mange høytalere man har... (Sleit med samma problemet en stund jeg og.... :wink: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg hadde samme problemet og fant ut at det var ett eller annet belegg i de 3,5 mm. pluggene på lydkortet. Jeg renset disse med Contact Cleaner og fikk lyd i alle kanaler igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå