Transon Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Så tanken er at jeg har planer å koble et horn på blinklys kobling i hengerfeste kobling. Er dette mulig isåfall noen tips ang. kopling med plus minus? Lenke til kommentar
Transon Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Så tanken er at jeg har planer å koble et horn på blinklys kobling i hengerfeste kobling. Er dette mulig isåfall noen tips ang. kopling med plus minus? Ved å ta dette bilde, http://img.photobucket.com/albums/v736/_Zandro_/tilkobling.jpg Kunne jeg bare kobla plus på hornet til 1/L el. 4/R og minus på da 3/31? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Vet ikke hvor mye strøm et vanlig horn trekker, men er mulig du må koble via et relé. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg kjenner til noen som gjorde noe liknende på en bil i fjor.. De skulle egentlig bruke tilhengerkontakten, men fant ut at det var enklere å koble det inni baklampa på den aktuelle bilen. De koblet da en alarmsirene til blinklyset.. Ganske vittig. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ja, "vittig" hvis han mister fatningen pga tullet og forårsaker en ulykke. 5 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Radiatorviften er enda bedre... 3 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Ja, "vittig" hvis han mister fatningen pga tullet og forårsaker en ulykke. Hørte om noen som kjørte rundt med fløyte rundt i Bergen sentrum. Noen hadde får lov til å låne bilen og så tulla de med den. Vakten på Bystasjonen fant fort den ekstra ledning under panseret, så det gikk greit. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 De på top gear koblet hornet til bremselyset, på bilen til hammond tror jeg det var, ganske morsomt hehe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå