Dr.Geek Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Så denne parkeringen på en større parkeringsplass. Veldig morsomt: Noen hadde klemt en papirlapp på frontruten med beskjeden: "Lever inn førekortet ditt, din tosk!" Folk som kjører dyre Audibiler er ikke gode, nei. :-) 7 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil. 3 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Var selvfølgelig en 70 åring som jeg trodde. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil. Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk! Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden. Endret 25. mars 2015 av Bond007 3 Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Som jeg alltid har sakt: "Folk disse dager trenger mindre nøtter, og mer rosiner". Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil. Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk! Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden. Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd.. Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil. Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk! Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden. Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd.. Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir. Tja, nå er vel den korrekte metoden for å minimere parkbulkrisiko å parkere ytterst på plassen, og gå de ekstra meterne til døra. Der ingen andre gidde parkere rett og slett. 6 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd.. Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir. Jeg ville ikke gjort det selv, men når folk parkerer på den måten som Audien der fortjener de å få bilen nøklet. Parker gjerne langt unna folk om du er redd for bilen din. Men ikke ta to plasser der andre parkerer. Endret 25. mars 2015 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Hadde noen nøklet bilen min og blitt oppdaget av meg ville vedkommende hatt det man kan definere som større problemer etterpå. Endret 25. mars 2015 av Snylter 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Såklart. Det er jo en ræva ting å gjøre. Men jeg hadde heller ansatt nøkleren enn parkereren, for å si det sånn. Nøkleren kan iallfall forbedre seg. Parkerer man sånn som det der har man meldt seg ut for min del. Samme konsept som å dømme folk etter hvordan de behandler servitører, kassepersonell og tiggere. Endret 25. mars 2015 av Audun_K 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 I en del tilfeller ville nøkleren hatt svært begrensede muligheter til å ta jobben. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Jada. Men du forstår poenget mitt. Endret 25. mars 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 I en del tilfeller ville nøkleren hatt svært begrensede muligheter til å ta jobben. Fordi vedkommende er en idiot, eller fordi vedkommende har mistet beina i en "ulykke"? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er vel sånn de gjør ting i Oslo da. Fin bil da, AUDI A5 SPORTBACK Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det største problemet med den audien er at det er en dieselbil. Njet, det største problemet med Audien er at den eies av en egoistisk drittsekk! Jeg antar motivasjonen for å parkere slik er fordi eier er livredd for riper i lakken og vil ha avstand til andre biler for å ikke få en bildør i siden. Å ta vare på sine materielle verdier er ikke hva jeg vil kalle egoistisk drittsekkadferd.. Men vi er vel ikke enige om det, så du får parkere bilen din inntil handlevogntrillende kjærringer og se hvor fin den blir. Hvis du må tilsidesette normal folkeskikk for å ta vare på dine materielle verdier så bør du kanskje ta velge en annen fremgangsmåte...kanskje slik som toth beskriver. 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 I en del tilfeller ville nøkleren hatt svært begrensede muligheter til å ta jobben.Fordi vedkommende er en idiot, eller fordi vedkommende har mistet beina i en "ulykke"? Det er vel fare for skader tenker jeg. Hvis du må tilsidesette normal folkeskikk for å ta vare på dine materielle verdier så bør du kanskje ta velge en annen fremgangsmåte...kanskje slik som toth beskriver. En del steder finnes det svært dårlig med alternativer. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Hvis du må tilsidesette normal folkeskikk for å ta vare på dine materielle verdier så bør du kanskje ta velge en annen fremgangsmåte...kanskje slik som toth beskriver. En del steder finnes det svært dårlig med alternativer. Men om du velger å ta to (eller tre) plasser der det er allerede er fullt gjør du problemet enda verre for de som kommer etter. Ergo; du er ræva. Ta taxi, eller parker et annet sted, eller kjøp en billigere bil, eller budsjetter med litt mikrolakk innimellom. Bare ikke la din paranoia gå ut over de rundt deg. Endret 25. mars 2015 av Audun_K 5 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Når jeg er på det lokale nærsenteret parkerer jeg på en slik måte at jeg sparer min bil fra handlevognkjærringene. Jeg skal fortsette med det, og hvis noen finner på å utføre hærverk mot bilen min kommer jeg til å gjøre noe alvorlig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 hvis noen finner på å utføre hærverk mot bilen min kommer jeg til å gjøre noe alvorlig. Folk er gærne. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå