int20h Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Red Hat dropper dagens desktop-Linux Red Hat melder at de ikke kommer til å lansere flere versjoner av Red Hat Linux og at man søker å få kundene over på Enterprise Linux eller "The Fedora Project". Les artikkelen her Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Da er det vel Mandrake som blir den mest naturlige "arvtager"? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Da er det vel Mandrake som blir den mest naturlige "arvtager"? Ikke nødvendigvis. Finner mange gode alternativer der ute. Uansett, synes dette er synd siden Redhat har gjort så mye for utbredelsen av Linux. Tror allikevel ikke jeg kommer til å savne det noe særlig siden jeg ikke bruker den selv.. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg ble meget irritert da jeg fikk denne mailen. Har brukt Red Hat i 2 år nå og er meget fornøyd med dette OS'et (kjører linux kun på servere). Det er virkelig synd at de gjør det på denne måten, så nå hopper jeg over på Debian i stedet. Har allerede satt opp en testmaskin og installert på den (må titte og lære litt før jeg bytter på hovedserverene). Men man må vel uansett rette en takk til Red Hat for at de har levert et fint produkt i så lang tid. Lenke til kommentar
wildv Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg anbefaler Suse. Det har blitt en svært god og innholsrik distro... Lenke til kommentar
drall Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg tror dette er bra. Jeg tror Fedora core blir en langt bedre distro enn red hat linux noensinne var. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når man leser div nyheter kan man få intrykk av at Fedora bare er et annet navn på (ikke kommende) rh10. Noen som har testet Fedora? Hva er bra / dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå