Gå til innhold

Hva synes dere om jakken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personelig er jeg ikke så fan av slik brettet krage (eller hva man kaller det :p).

Jeg syntes det ser mer kegt & kanskje mer "ungdommelig" med vanelig krage. 

Du bør uansett prøve dem, da slike jakker bør sitte som en skudd

 

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/morris-trenton-jacket-navy.html

^

syntes kanskje den var finest

Vil nok ikke passe meg, da den jakken er veldig kort modell, og siden jeg er 186 cm høy, så tror jeg ikke den vil passe meg som hånd i hanske.

 

Men hva syns du om mokkasiner? Er det populært blant tenåringene? 

Lenke til kommentar

Som nevnt, du kan ikke kjøpe en slik jakke på nett. Du må prøve.

Som også nevnt tidligere i tråden, så har jo ALLE vaffel jakker :p

Kjøp heller noe annet

 

Det er jo kegt med mokkasiner da, så visst du vil ha en keegete stil så kjør på

Toms er jo kegt det og?

 

Hvilken farge på mokkasiner det som er mest populært egentlig, av det du har sett? :) Litt usikker åp hvilken farge jeg burde gå for.

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

F.eks den du linket til på forrige side, men har faktisk også litt sansen for Ariel.

Hjertelig :)

 

Men sliter enda litt mer med å bestemme meg for hvilken jakke jeg skal gå for, så kunne trengt litt tips fra deg. Kunne du plukket ut 3 vaffeljakker som er mest populært blant tenårene/du syns er finest? Hadde satt utrolig stor pris på det. ;)

 

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html

Lenke til kommentar

Bruker først og fremst Barbour Ariel eller Beaufort på fritiden min. Vurdere å kjøpe en Liddlesdale, og har også lyst på en M-65.

Barbour ariel blir litt for ordinært/enkelt. Beaufort ser litt gammeldags ut, ikke en jakke for aldersgruppa mi. 

 

Ja, liddlesdale vurderer jeg. Hvilken farge på den jakka vurderer du? :)

Lenke til kommentar

 

 

Bruker først og fremst Barbour Ariel eller Beaufort på fritiden min. Vurdere å kjøpe en Liddlesdale, og har også lyst på en M-65.

 

Barbour ariel blir litt for ordinært/enkelt. Beaufort ser litt gammeldags ut, ikke en jakke for aldersgruppa mi.

 

Ja, liddlesdale vurderer jeg. Hvilken farge på den jakka vurderer du? :)

Mørkeblå eller oliven.

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar

 

 

Bruker først og fremst Barbour Ariel eller Beaufort på fritiden min. Vurdere å kjøpe en Liddlesdale, og har også lyst på en M-65.

Barbour ariel blir litt for ordinært/enkelt. Beaufort ser litt gammeldags ut, ikke en jakke for aldersgruppa mi.

 

Ja, liddlesdale vurderer jeg. Hvilken farge på den jakka vurderer du? :)

Mørkeblå eller oliven.

 

Aha. :)

 

Men jeg er litt usikker nå. Bruker blå mokkasiner og sorte jeans. Hvilken av disse jakkene burde jeg gå for da, syns du? ;)http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html

 

Gjerne 2-3 kandidater som du tror vil passe.

Lenke til kommentar

Mørkeblå/navy er vel et fint alternativ da, slik at jakken matcher skoene? Ser for meg at sort jakke og sorte jeans fort blir litt kjedelig, så er nok bedre med lik farge på sko og jakke. Også er det vel de som sier at et antrekk helst ikke burde overstige tre ulike farger. 

 

Beige chinos burde vel forøvrig også kle en slik jakke.

Lenke til kommentar

Mørkeblå/navy er vel et fint alternativ da, slik at jakken matcher skoene? Ser for meg at sort jakke og sorte jeans fort blir litt kjedelig, så er nok bedre med lik farge på sko og jakke. Også er det vel de som sier at et antrekk helst ikke burde overstige tre ulike farger. 

 

Beige chinos burde vel forøvrig også kle en slik jakke.

Okey, takker :)

 

Men hvilken farge på mokkasiner syns du er finest? Hvilken er det det brukes mest av, liksom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...