Rolf Kristensen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Kveldsol i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Det var et meget pent bilde. Fine, naturlige farger, synes jeg. Vh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, Rolf. Et aldeles praktfullt bilde, - "kjuken" (?) har perfekt skarphet, eksponeringen er meget bra, fargene er klare og rene og bakgrunnen er uklar, dus og uforstyrrende ! M v h Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Fint bilde med skarpt hovedmotiv. Fine farger i bakgrunn. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Fint å få formidlet slike store kjuker (utvekster av sopp). De er som oftest dekorative, men ikke så ofte fotografert. Det eneste jeg har å anføre (etter min smak vel å merke) er at bjørkestammen er litt for mørk og dermed mister detaljer. Vet ikke om du har fotoprogram hvor mørke partier kan lysnes uten at det det i særlig grad går utover de lye partiene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Praktfullt! Det meste er allerede sagt her, henger meg på alle andres kommentarer! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Mange takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer og tips om forbedringer Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg