Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan be ut på date


Anbefalte innlegg

Hei.

Møtte en veldig søt jente på fest i helga. Vi hadde en god tone og for meg kunne det virke som hun kanskje var litt interessert ihvertfall (mulig jeg legger for mye i det).

Anyways kunne jeg ihvertfall tenkt å bli bedre kjent med hun, men er det for tidlig å be hun ut på en kopp kaffe når vi bare har møtt hverandre en kveld? Vi er begge studenter, men holder til på forskjellige institutt noe som fører til at vi aldri ser hverandre. I tillegg tror jeg hun er ferdig med å studere nå til våren, så føler at det kan være en "nå eller aldri mulighet".

 

Helt tilslutt, er det en god ide å legge hun til på Facebook og invitere henne med ut derfra? Eller burde jeg håpe på at jeg treffer hun i løpet av semesteret i et av studentarrangementene for å bli bedre kjent først?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaffe er jo veldig casual så synes ikke det er for tidlig. Det er jo ganske uskyldig så etter min erfaring sier de fleste ja uansett, så får du passe på å ta litt iniativ når dere treffes slik at hun skjønner tegninga. Da merker du ihvertfall fort om det er noe interesse der eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Facebook, takk for sist, var hyggelig osv... lyst til å finne på noe med meg en dag?

 

personlig går jeg for middag og film hos meg som første forslag alltid, egentlig bare fordi jeg ikke orker sitte drikke kaffe ute en plass... men det funker somregel. og hvis det er for mye, så foreslår jenta ALLTID å ta en kaffe først så da er jo det også greit.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei.

Møtte en veldig søt jente på fest i helga. Vi hadde en god tone og for meg kunne det virke som hun kanskje var litt interessert ihvertfall (mulig jeg legger for mye i det).

 

Anyways kunne jeg ihvertfall tenkt å bli bedre kjent med hun, men er det for tidlig å be hun ut på en kopp kaffe når vi bare har møtt hverandre en kveld? Vi er begge studenter, men holder til på forskjellige institutt noe som fører til at vi aldri ser hverandre. I tillegg tror jeg hun er ferdig med å studere nå til våren, så føler at det kan være en "nå eller aldri mulighet".

 

Helt tilslutt, er det en god ide å legge hun til på Facebook og invitere henne med ut derfra? Eller burde jeg håpe på at jeg treffer hun i løpet av semesteret i et av studentarrangementene for å bli bedre kjent først?

 

 

 

Add henne og skriv en liten melding om at du hadde det koselig med henne på festen og kunne tenke deg å treffe henne hvis hun har lyst. Spør om hun har lyst til å være med ut for noen øl, middag eller lignende. Du har ingenting å miste. Hvis du er skikkelig tøff kan du legge til at du synes hun var søt ;) Hvis hun liker deg, er det en ting en jente blir mer veldig sjarmert av enn å høre at hun er søt  :) Lykke til, og gi en update!

 

PS: Ikke sats på at du møter henne ved en tilfelle, det er jo ikke sikkert du gjør!

Endret av oslojenta90
Lenke til kommentar

Hei.

Møtte en veldig søt jente på fest i helga. Vi hadde en god tone og for meg kunne det virke som hun kanskje var litt interessert ihvertfall (mulig jeg legger for mye i det).

 

Anyways kunne jeg ihvertfall tenkt å bli bedre kjent med hun, men er det for tidlig å be hun ut på en kopp kaffe når vi bare har møtt hverandre en kveld? Vi er begge studenter, men holder til på forskjellige institutt noe som fører til at vi aldri ser hverandre. I tillegg tror jeg hun er ferdig med å studere nå til våren, så føler at det kan være en "nå eller aldri mulighet".

 

Helt tilslutt, er det en god ide å legge hun til på Facebook og invitere henne med ut derfra? Eller burde jeg håpe på at jeg treffer hun i løpet av semesteret i et av studentarrangementene for å bli bedre kjent først?

 

 

 

Ser det har gått neste et år nå. Hvordan gikk det???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Møtte en veldig søt jente på fest i helga. Vi hadde en god tone og for meg kunne det virke som hun kanskje var litt interessert ihvertfall (mulig jeg legger for mye i det).

 

Anyways kunne jeg ihvertfall tenkt å bli bedre kjent med hun, men er det for tidlig å be hun ut på en kopp kaffe når vi bare har møtt hverandre en kveld? Vi er begge studenter, men holder til på forskjellige institutt noe som fører til at vi aldri ser hverandre. I tillegg tror jeg hun er ferdig med å studere nå til våren, så føler at det kan være en "nå eller aldri mulighet".

 

Helt tilslutt, er det en god ide å legge hun til på Facebook og invitere henne med ut derfra? Eller burde jeg håpe på at jeg treffer hun i løpet av semesteret i et av studentarrangementene for å bli bedre kjent først?

 

 

 

add henne som venn på facebook :)  tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...