Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 På bølgejakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Tja, her fikk jeg valgets kval..... Likte begge versjonene godt. Knallgod komp og folkene tilfører det ekstra som løfter bildet. Veien som leder inn i bildet, fungerer godt midstilt. Godt jobba! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Tja, her fikk jeg valgets kval..... Likte begge versjonene godt. Knallgod komp og folkene tilfører det ekstra som løfter bildet. Veien som leder inn i bildet, fungerer godt midstilt. Godt jobba! Hmmm?! Valgets kval mellom s/hv og farge?! Tror ikke mine egne øyne.. . Takk for strålende kommentar! Håper du hadde fin tur nordafor! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Flotte truende skyer i bakgrunn, og den dårlige veien og personene i silhuett supplerer inntrykket på en utmerket måte. Svart/hvit passer best her synes jeg. (Du etterlyste kritiske bemerkninger i et svar til meg tidligere. Skal gjerne gi deg det, men finner ikke noe å trekke her) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Flotte truende skyer i bakgrunn, og den dårlige veien og personene i silhuett supplerer inntrykket på en utmerket måte. Svart/hvit passer best her synes jeg. (Du etterlyste kritiske bemerkninger i et svar til meg tidligere. Skal gjerne gi deg det, men finner ikke noe å trekke her) Vennlig hilsen Ragnar Hjertelig takk for strålende kommentar! Du finner nok noe å pirke på ved en senere anledning! Hihi! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lite å trekke for her, ja! Velger meg V1 fordi jeg synes det kler det dårlige været best. Ellers er kompen god som vanlig.. vh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Lite å trekke for her, ja! Velger meg V1 fordi jeg synes det kler det dårlige været best. Ellers er kompen god som vanlig.. vh Fredrik Egentlig var det ikke så innmari dårlig vær denne dagen, men det blåste så vi ble skeive! Takk så mye for at du tittet innom i dag også! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Flotte bilder! - men hvilket er best? Her holder jeg en liten knapp på det i farger 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Flotte bilder! - men hvilket er best? Her holder jeg en liten knapp på det i farger Det er ikke støtt så enkelt å velge mellom farge og s/hv, fordi de blir så veldig forskjellige. Hyggelig du kom innom i dag også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Liker s/hv versjonen best og personene i bildet gir det i tillegg til veien en fin dybde - flott komposisjon og en flott og dramatisk himmel. Godt fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Liker s/hv versjonen best og personene i bildet gir det i tillegg til veien en fin dybde - flott komposisjon og en flott og dramatisk himmel. Godt fanget. Mvh Alec Hyggelig at du likte det Alec! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg likte fargeversjonen best, fine hele flater med farger og struktur og de to som bryter det hele og dermed blir blikkfanget. Veldig fint! Henning 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg likte fargeversjonen best, fine hele flater med farger og struktur og de to som bryter det hele og dermed blir blikkfanget. Veldig fint! Henning Tuuusen takk for hyggelig svar Henning! Rart at begge dere to s/hv-gutta likte fargeversjonen best! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Liker begge to her kan ikke velge. Nydelige farger men mer stilistisk i svarthvitt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Liker begge to her kan ikke velge. Nydelige farger men mer stilistisk i svarthvitt! Hilsen Tove Ja, det er nesten rart hvor forskjellig utrykk samme bildet kan gi om det har farge eller ikke. Gratulerer med dagens bilde her forleden! Det er virkelig vel fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg