Gå til innhold

På bølgejakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Tja, her fikk jeg valgets kval..... Likte begge versjonene godt. Knallgod komp og folkene tilfører det ekstra som løfter bildet. Veien som leder inn i bildet, fungerer godt midstilt. Godt jobba!

Lenke til kommentar

Tja, her fikk jeg valgets kval..... Likte begge versjonene godt. Knallgod komp og folkene tilfører det ekstra som løfter bildet. Veien som leder inn i bildet, fungerer godt midstilt. Godt jobba!

Hmmm?! Valgets kval mellom s/hv og farge?! :blink: Tror ikke mine egne øyne.. ;). Takk for strålende kommentar! Håper du hadde fin tur nordafor! :)

Lenke til kommentar

Flotte truende skyer i bakgrunn, og den dårlige veien og personene i silhuett supplerer inntrykket på en utmerket måte. Svart/hvit passer best her synes jeg. (Du etterlyste kritiske bemerkninger i et svar til meg tidligere. Skal gjerne gi deg det, men finner ikke noe å trekke her)

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flotte truende skyer i bakgrunn, og den dårlige veien og personene i silhuett supplerer inntrykket på en utmerket måte. Svart/hvit passer best her synes jeg. (Du etterlyste kritiske bemerkninger i et svar til meg tidligere. Skal gjerne gi deg det, men finner ikke noe å trekke her)

Vennlig hilsen Ragnar

Hjertelig takk for strålende kommentar! Du finner nok noe å pirke på ved en senere anledning! Hihi! :D

Lenke til kommentar

Lite å trekke for her, ja!

Velger meg V1 fordi jeg synes det kler det dårlige været best. Ellers er kompen god som vanlig..

vh Fredrik

Egentlig var det ikke så innmari dårlig vær denne dagen, men det blåste så vi ble skeive! :)

Takk så mye for at du tittet innom i dag også! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Liker s/hv versjonen best og personene i bildet gir det i tillegg til veien en fin dybde - flott komposisjon og en flott og dramatisk himmel.

Godt fanget.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Liker begge to her kan ikke velge. Nydelige farger men mer stilistisk i svarthvitt!

Hilsen Tove

Ja, det er nesten rart hvor forskjellig utrykk samme bildet kan gi om det har farge eller ikke.   :) Gratulerer med dagens bilde her forleden! Det er virkelig vel fortjent!  :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...