Gå til innhold

Mobile Tjenester...

Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du betalingstjenester nå ?

Når det gjelder logoer og ringetoner så får du jo det gratis, til alle mobiler.

Spill er desidert mest tilgjengelig til Nokia S40-mobiler, med S60 og S30c like etter. Deretter er tilbudet størst til Siemens og dårligst for SonyE.

Lenke til kommentar
Spill er desidert mest tilgjengelig til Nokia S40-mobiler, med S60 og S30c like etter. Deretter er tilbudet størst til Siemens og dårligst for SonyE.

Hvorfor sier du ting som du vet ikke stemmer? Det finnes jo masse spill til Sony Ericsson, mye mer enn til siemens, bare tenk på alle mophun spillene! I tillegg støtter jo de fleste SE mobilene java, i tillegg.

Lenke til kommentar

Mophun er i ferd med å dø ut, så det ser jeg bort fra.

Jeg testet alle våre tilgjengelige spill til SonyE på Z600 idag, for å kontrollere at de er kompatible. Gikk fort det gitt, siden det er så få spill tilgjengelige til SonyE foreløpig.

Lenke til kommentar
Mophun er i ferd med å dø ut, så det ser jeg bort fra.

Jeg testet alle våre tilgjengelige spill til SonyE på Z600 idag, for å kontrollere at de er kompatible. Gikk fort det gitt, siden det er så få spill tilgjengelige til SonyE foreløpig.

Mophun i ferd med å dø ut? hvor har du det fra? jeg spiller nesten bare mophun spill på min t610 og de er det ganske mange av (50+?) det finnes sikkert uendelig mange fler Java spill, men kvaliteten er gjennomgående lav. Jeg har hittil å spille et dårlig mophun spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...