Pepsi Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har SE og Siemens like stor tilgjengelighet til å laste ned feks. logoer, spill, ringetoner etc. som Nokia har?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mener du betalingstjenester nå ? Når det gjelder logoer og ringetoner så får du jo det gratis, til alle mobiler. Spill er desidert mest tilgjengelig til Nokia S40-mobiler, med S60 og S30c like etter. Deretter er tilbudet størst til Siemens og dårligst for SonyE. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Ja, mente betalingstjenester. Takker for svar. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hva skal du med betalings tjenester da, for logoer og ringetoner? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er nok slik at det er stash til Nokia som fortsatt er mest utbredt, men ser at de ikke er så eneveldende som de var før. Det kommer mer og mer spill, logoer, ringetoner, bilder osv. til SonyEricsson o.l- Lenke til kommentar
godal Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Spill er desidert mest tilgjengelig til Nokia S40-mobiler, med S60 og S30c like etter. Deretter er tilbudet størst til Siemens og dårligst for SonyE. Hvorfor sier du ting som du vet ikke stemmer? Det finnes jo masse spill til Sony Ericsson, mye mer enn til siemens, bare tenk på alle mophun spillene! I tillegg støtter jo de fleste SE mobilene java, i tillegg. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mophun er i ferd med å dø ut, så det ser jeg bort fra. Jeg testet alle våre tilgjengelige spill til SonyE på Z600 idag, for å kontrollere at de er kompatible. Gikk fort det gitt, siden det er så få spill tilgjengelige til SonyE foreløpig. Lenke til kommentar
godal Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mophun er i ferd med å dø ut, så det ser jeg bort fra. Jeg testet alle våre tilgjengelige spill til SonyE på Z600 idag, for å kontrollere at de er kompatible. Gikk fort det gitt, siden det er så få spill tilgjengelige til SonyE foreløpig. Mophun i ferd med å dø ut? hvor har du det fra? jeg spiller nesten bare mophun spill på min t610 og de er det ganske mange av (50+?) det finnes sikkert uendelig mange fler Java spill, men kvaliteten er gjennomgående lav. Jeg har hittil å spille et dårlig mophun spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå