quattro96 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har en audi 90 quattro 2.3 ng. Jeg har begynt å få potesmell med bilen når jeg triller med bilen igang i gir, Detta skjedde etter jeg har stilt tenninga på bilen. Er det noe jeg kan gjøre for å ungå det? Lenke til kommentar
quattro96 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Men når tenningen sto på 5 grader før ød da er den ganske feil i forhold til hva den skal være... den skal være 16 grader +-1 grad før ød Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Skal det være 16 for det drivstoffet du kjører på da? Lenke til kommentar
quattro96 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Ifølge toleranse ja Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har ikke så mange forslag enn å prøve å stille den litt lenger ned, var kanskje en grunn til at den har vært stilt sånn. Mulig noen andre har bedre ideer. Du får uansett ha lykke til! Lenke til kommentar
joka Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 hvilken innsprøytning har du? KE-jetronic eller KE3-jetronic? med KE3 så er det ikke så viktig at tenninga er 100%, bankesensorer vil justere den til en viss grad. sjekk fordelerakslingen, sideveis slakk vil kødde med tenninga. Lenke til kommentar
quattro96 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Mener det er ke-jetronic. Skal skjekke det med slak i fordeler aksling. Men synes det skulle re rart om det er slak i den nå for bytta den i august i fjord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå