Gå til innhold

Garanti Og Greier..

Anbefalte innlegg

Kjøpte PC utstyr hos Ihandel for litt under 2 år siden, i sommer tok DVD spilleren kvelden og for en uke siden sa skjermen takk for seg(Hansol 19 " P900). Skjermen har fungert fint hele tiden. Som nevnt i tidligere innlegg så er det ikke mulig og komme i kontakt med Ihandel verken via epost eller på telefon. Finnet det da noen muligheter og reklamere på skjermen. Antar Ihandel handler inn fra en eller annen grossist (f.eks Norek), kan en da ta kontakt direkte med neste ledd eller er det noen spesiell importør av Hansol skjermer som en bør kontakte ?? Skjermen er som sagt ikke 2 år ennå og bør vel vare en del lenger ved normal bruk og oppbevaring.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte PC utstyr hos Ihandel for litt under 2 år siden, i sommer tok DVD spilleren kvelden og for en uke siden sa skjermen takk for seg(Hansol 19 "  P900). Skjermen har fungert fint hele tiden. Som nevnt i tidligere innlegg så er det ikke mulig og komme i kontakt med Ihandel verken via epost eller på telefon. Finnet det da noen muligheter og reklamere på skjermen. Antar Ihandel handler inn fra en eller annen grossist (f.eks Norek), kan en da ta kontakt direkte med neste ledd eller er det noen spesiell importør av Hansol skjermer som en bør kontakte ?? Skjermen er som sagt ikke 2 år ennå og bør vel vare en del lenger ved normal bruk og oppbevaring.....

Heisan, på kompletts side er det en oversikt som du kan se på. Der er iallfall hansol. Du kan se om ikke du finner dvd spilleren din der også. Jeg har sendt bla hardisk (ibm) og lg dvd til slik reparasjon, det har gått glimrende for min del, ibm disken hadde jeg ikke kvittering til engang!

her er link http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...ic=returprodukt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...