Gjest member-296438 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Tørrfesk m/snepp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Vanligvis ser en bilder av tørrfisk på tradisjonell hjell eller fiskehesje. Her har du gått litt utradisjonelt til verks for å få fram et annerledes uttrykk, og det oppnås her. Spennende variant dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Den henger da på hjell denne også Ragnar? Så vidt jeg kan se i hverfall. fin vinkling var det! Pøs på med bilder fra Lofoten du! Nye vinklinger på ting er vi glad i! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Gleder meg til å se Lofoten fra nye vinkler. Kjekt med noe annet enn de typiske postkortene. Synes bildet funker veldig bra. Fint med alle vinklene som danner gjentakende former. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Den henger da på hjell denne også Ragnar? Så vidt jeg kan se i hverfall. fin vinkling var det! Pøs på med bilder fra Lofoten du! Nye vinklinger på ting er vi glad i! Helt riktig Helene, jeg mente bilder hvor du ser hele eller større deler montasjen. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei Pentaxen Ser frem til "annerledes" bilder fra Lofoten. Har vel enda en del "postkort" foto fra Lofoten fra et par år tilbake. PS. Boknafisken var ikke verst den :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Dokumentar med kunstnerisk tilsnitt? Bra bilde! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Takker for fine kommentarer på mitt skråblikk på Lofoten og dets særegenheter:-) Litt artig å gå litt i dybden med stor blender...... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg hadde nok blitt satt inn på livstid hvis jeg hadde blitt tatt for alle tørrfisktyveriene......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Artig vri med fokus i sentrum , jeg liker komposisjonen fargepaletten og også fisken. Det er fint å få ta del i de foto -kulinariske opplevelsene. Tørrfisktyverier må også jeg tilstå å ha vært med på -er det godt så er det godt og foreldesesfristen er vel gått ut for lengst. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg