JanJan Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har akkurat kjøpt denne mopeden som er utrimma og alt av originaldelene er på.. Jeg bare lurer på hva slags metode jeg kan bruke for å få den opp i 55-65 KM/T, folk sier at å fjerne plomba øker den til 70+ og det er litt for mye for meg.. Har dere noen forslag? Mopeden veier 140 KG, og jeg veier 53 KG. (p.s: dette er en 2005 modell) Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det enkleste hvis du er redd fart men samtidig vil ha den til å gå fortere er å la være. Du får like stor bot skulle du bli tatt om den gjør 55 eller 100. Du har jo mange muligheter på trim da. Skifte dreving og eksos og evt fjerne noen plomberinger hadde jeg i hvertfall gjort hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Prøv å kjør med choken på. På min derbi xrace fra den tida fikk jeg 70km/t med å kjøre med choken på når det var litt kaldt og hustrig ute. Jeg hadde aldri noe trim på den. Ellers så kan du jo bytte motor Lenke til kommentar
HeavyMelk Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Bare fjern plomberingen i eksosen og skift dyse, eller kjøp effektanlegg, det er vanskelig å få den til å gå bare 55-65 og det er lika stor bot som hvis den går 110 , du trenger ikke kjøre bånn gass selv om den går så fort, om du har en bil som går 350 km/t så betyr ikke det du trenger kjøre det, men alltid greit å ha ekstra toppfart i tilfelle, men hvis du så absolutt må ha den til å gå 55/65, finn fram et borr, å borr litt større hull i plomba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå