hl Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Noen som vet hvordan man streamer vieosnutter direkte på web? Live video overføring på en webside altså. Hvilken fremgangs måte er å anbefale? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er dette noe du kan bruke: http://www.rejig.org/guide_simple.asp Ellers så regner jeg med at du finner en del info på www.dvdrhelp.com og www.doom9.org Si ifra om du finner ut noe lurt. Kunne tenke meg å lære litt mer om dette. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har prøvd et program fra windows (windows media encode tror jeg d heter) men igjalfall så virka det veldig bra!! men lixzom har bare testa det på hjemmenettverket for en stund siden...! men det var ikke mye jeg kunne gå opp i kvalitet før det ble hakkete på bærbaren som jeg så filmen..:! var jo en gammel data jeg kjørte signalene ut + 10 bit nettverkskort..! (500 mhz) men alikavel skulle jo dette være bedre enn internett? hvordan blir dette på internett da????? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei. Windows Media Encoder funker bra til å streame WindowsMedia-formater med. Er både encoder og server.. -Kisp Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er jo et genialt program!!! men hvorfor får jeg det så hakkete når jeg streamer det??? Brukte jo hastighet på 10bit!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå