MichaelHB Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, jeg har kommet i en situasjon der jeg har fått tilbud 2 sommerjobber og vet ikke helt hvem jeg skal velge mellom. 1. Coop Obs! Bygg (butikk/lager) --> Jobbe hele sommer 2. Optimera (lager) --> deltid frem til sommer (oppstart etter påske) + hele sommer. - Er det noen her som vet hva timelønnen ligger på hos Coop Obs! Bygg? - Burde jeg heller gå for Optimera, hvor jeg får deltidsjobb + sommerjobb eller gå for Coop Obs! Bygg? Lenke til kommentar
iHHelg Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, jeg har kommet i en situasjon der jeg har fått tilbud 2 sommerjobber og vet ikke helt hvem jeg skal velge mellom. 1. Coop Obs! Bygg (butikk/lager) --> Jobbe hele sommer 2. Optimera (lager) --> deltid frem til sommer (oppstart etter påske) + hele sommer. - Er det noen her som vet hva timelønnen ligger på hos Coop Obs! Bygg? - Burde jeg heller gå for Optimera, hvor jeg får deltidsjobb + sommerjobb eller gå for Coop Obs! Bygg? Så lenge begge følger vanlige tariff avtaler (ganske sikker de gjør det begge to) ville jeg klart valgt Optimera, siden du sitter igjen med deltidsjobb samt sommerjobb. Du vil nok også sitte igjen med mer erfaring fra en jobb hos Optimera ift Coop Bygg. 1 Lenke til kommentar
MichaelHB Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, jeg har kommet i en situasjon der jeg har fått tilbud 2 sommerjobber og vet ikke helt hvem jeg skal velge mellom. 1. Coop Obs! Bygg (butikk/lager) --> Jobbe hele sommer 2. Optimera (lager) --> deltid frem til sommer (oppstart etter påske) + hele sommer. - Er det noen her som vet hva timelønnen ligger på hos Coop Obs! Bygg? - Burde jeg heller gå for Optimera, hvor jeg får deltidsjobb + sommerjobb eller gå for Coop Obs! Bygg? Så lenge begge følger vanlige tariff avtaler (ganske sikker de gjør det begge to) ville jeg klart valgt Optimera, siden du sitter igjen med deltidsjobb samt sommerjobb. Du vil nok også sitte igjen med mer erfaring fra en jobb hos Optimera ift Coop Bygg. Hei og takk for svar iHHelg. Ja, jeg tenkte akkurat det samme som du skrev her, med at jeg kommer til å sitte igjen med mer jobberfaring hvis jeg velger Optimera. Annen ting som var positivt var jo at jeg fikk tilbudt deltidsjobb også noe, jeg ikke var klar over. Hadde ikke tenkt så langt enn bare at jeg trengte en jobb i sommer. Men men ser ut som at jeg får bare takke ja, til Optimera. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå