Arodem Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Nettspilling og flerspillermoro lempes inn på dag én.Er du klar for en 2,6GB stor Bloodborne-oppdatering? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lastet ned en oppdatering på 2,7gb på lørdag når jeg tok fatt på spillet. Men vet ikke om det er den samme som dere refereres til i artikkelen. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lastet ned patchen da jeg fikk spillet på lørdag. gleder meg til serverene kommer online i morgen Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Heldigvis ble det ikke noe online krav på PS4, eller så kunne aldri folk med dårlige internettlinjer eller begrenset tilkobling kunne nyte spillene til plattformen Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Spillet har levert på alle måter og igjen viser Hidetaka Miyazaki hvordan spill skal faktisk lages. Jeg er blitt extremt borskjemt den siste tiden og blir shitlei alt for fort av mange spillene og alt er Hidetaka Miyazaki sin feil. Men jeg elsker han likevel. Lenke til kommentar
Hysas Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Dette er da ingen ting. Lastet ned Hardline i går på 7GB. Så måtte jeg laste ned 40GB for i det hele tatt kunne spille noe mer en 5 min med prologue... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Den updaten er ikke stor, så trenger egentlig ikke en egen artikkel hehe. Halo MCC updaten på 20GB er den største day one patchen jeg har lastet ned hittil. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Håper dem fixer 50 sekunder loadinga og andre bugs i den updaten. Litt dårlig framerate her og der. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 2,6GB er jo ingenting, jeg gleder meg til den første terrabyte "day one" patchen kommer jeg. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Håper dem fixer 50 sekunder loadinga og andre bugs i den updaten. Litt dårlig framerate her og der. ligger selv rundt 20-25 sekund på loadinga, vet dog ikke om hybrid harddisken som står i min konsoll har noe å si siden det er såpass mye kortere loading hos meg, og ser ut som hele spillet er åpent fra start til slutt så kan ha noe med dette att spillet faktisk trenger litt tid å laste inn... vi får se når serverne åpner om ting og tang laster kjappere og om frameraten kommer seg, legger dog ikke så mye merke til framedropsa selv siden det aldri skjer i områder med mye fiender i nærheten Endret 23. mars 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Dessverre så er det blitt slik at en day 1 patch på 1-5gb er blitt helt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå