Fredrik N. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 februarlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Går kanske mye i skog og mark, og uttrykket i bildet ditt er noe jeg kjenner meg godt igjen i. Solen som kommer inn forfra fra venstre og skaper fint lys i bildet, spennende hva du får se når du kommer fram på bakkekanten. Deilig å rusle i slike omgivelser. (Og her har du ikke falt for fristelsen å "guffe" på med farger) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hyggelig å få tilbakemelding her. Under et år siden jeg kjøpte kamera og kjøpte LR for noen få mndr siden, så jeg er fersk i gamet. Lærer hele tiden noe nytt. Kjempefin hobby og man kommer seg oftere ut i naturen.. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg synes liksom det er noe feil her, vet ikke helt hva,...er det for grønt kansje? Komposisjonen er fin. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Mulig at hvitbalansen ikke er helt OK, men det var et spesielt lys den dagen... Takk for at du titta, Helene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg