Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, TCL Photography. Dette var aldeles praktfullt, - teknisk komplisert, men du har full kontroll ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Flott lyssatt Tove og ikke minst bra utført. Du har på en ypperlig måte fått frem konturene vha lyssettingen - det gjorde seg bra i dette bildet. mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Min kommentar må ses i lys at jeg ikke "har peiling" på postrettfotografering. Men selv uten slik spisskunnskap er det ikke vanskelig å forstå at det det ligger mye kunnskap og arbeid bak et slikt portrett som du presenterer her. Nydelig samspill mellom lys og skygge. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hva er det meningen at et bilde som dette skal formidle, egentlig? Grace sier meg heller lite dessverre ... :-) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei Tove, Jeg synes du treffer godt med lyssettingen og gråtonene i dette bildet. Det gir bildet et elegant preg på tross av noe anstrengt positur til modellen. Det jeg reagerer litt på er hvordan hennes bein forsvinner i det mørke. Det ser ikke helt naturlig ut mtp lyssettingen og det virker som om hun bare svever i luften. Jeg ville derfor kutte rett under den synlige delen av beina og dermed unngått det sorte feltet mellom henne og bildekanten. Da får hun en forankring i nedre bildekant uten at det går på bekostning av stemningen i bildet. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lysmester! Er høyre håndbak og halsen samme kilde? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Tusen takk alle sammen så hyggelige tilbakemeldinger. Mikael ja jeg ser ditt poeng der angående kutt nederst .. Så det litt selv også men kunne ikke se helt hvordan jeg skulle beskjære det. takk for tipset! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg