Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Stillits ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Godt bilde i flott utsnitt, fint med orienterende følgetekst! -bjarte. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Godt bilde i flott utsnitt, fint med orienterende følgetekst! -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Flott bilde av min favoritt - i dag hadde jeg 14-15 til 'frokost' på en gang.... i silregn og dårlige fotoforhold Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Flott bilde av min favoritt - i dag hadde jeg 14-15 til 'frokost' på en gang.... i silregn og dårlige fotoforhold Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Stillitsen har tydeligvis gjort sitt "inntog" på Vestlandet for alvor, og det er hyggelig, for stillits har en spesiell, vakker "sang" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Fryktinngytende kar, med full krigsmaling Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ja, den ser deg jo rett inn i øynene, som den skulle ha noe uoppgjort med deg. Flott positur, og selvsagt sylskarpt når det kommer fra deg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Fryktinngytende kar, med full krigsmaling Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Stillits er nok blant de mest fargerike villfuglene i Norge, vil jeg tro, og et svært sympatisk innslag på fòrplassen. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Ja, den ser deg jo rett inn i øynene, som den skulle ha noe uoppgjort med deg. Flott positur, og selvsagt sylskarpt når det kommer fra deg. . Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig kommentar, - det var pent skrevet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei Albert. Fint bilde av en flott fugel, stillits / goldfinch Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hei Albert. Fint bilde av en flott fugel, stillits / goldfinch Med hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar, og for opplysningen om den engelske betegnelsen, - "goldfinch" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Flott og fargerik fugl som jeg ikke har sett live her til lands..gratulerer med denne, fint presentert Vh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Flott og fargerik fugl som jeg ikke har sett live her til lands..gratulerer med denne, fint presentert Vh Oddmund Hei, Oddmund. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Atter en gang viser du oss et fantastisk fint fuglebilde. Bildet har noen fine farger, god skarphet, rolig og fin bakgrunn og en fin beskjæring. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Atter en gang viser du oss et fantastisk fint fuglebilde. Bildet har noen fine farger, god skarphet, rolig og fin bakgrunn og en fin beskjæring. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei Albert Flott fugl med fine du har foreviget :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hei Albert Flott fugl med fine du har foreviget :-) Hilsen Rune Hei, Rune. Stor takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg