Gå til innhold

Championship Manager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller Battlefield 1942 (digger Fillippinene-mappet), Republic: The Revolution, Rainbow Six 3. Har testet en del nye spill i det siste. Merker at PCen henger langt etter. Snart på tide med en ny en. Men 0 jobb = 0 penger = 0 PC...

Å hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Min største prestasjon var vel at jeg i det hele tatt holdt ut med samme gamet i 98 sesonger, spillte med Rusden, vant naturligvis alt som var og vinne.

Av kuriositeter kan jeg nevne at en keeper som var med fra begynnelsen av spillet fortsatt var aktiv da jeg ga meg, temmelig sprekt for en som hadde passert 120 år.

Bestemte meg etterhvert for å fullføre 100 sesonger, men når spillfila kom over 1.5 GB (komprimert) tok det en hel evighet og starte den opp på min gammle 450Mhz maskin, hadde i tilleg bare 13GB så plassmangel gjorde og litt utslag.

Lenke til kommentar

Tok Chester City opp fra conference league til premiere league på 6 sesonger. kom på 3 plass første sesong i premiere league. 3 sesongen vant jeg premiere league. Føler det som en stor prestasjon selv. Tross alt begynnte jeg med en klubb som ikke hadde penger til å kjøpe en eneste spiller (utenom free transfer).

CM rulez 4 ever !!!

-z00l-

Lenke til kommentar

Vant Champions Leage med Hull 5. sesongen.. HeHe.. kjørte BARE gamle avdanke storspillere og ung-gutter jeg hadde funnet.. Vant forrøverig PL 4. sesongen, og tapte Cup-finalen.

Tror det er min største prestasjon.. Det og WestHam da. Fra 1.div til CL finalist på 3 år, men da vant jeg aldri hverken liga eller Cup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...