Gavekort Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) En av de rareste sangene jeg har laget. Tilbakemelding ønskes. https://soundcloud.com/rasterizer/stroll-around-in-8-bit-town Endret 25. april 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Sorry! We can't find that track. Did you try to access a private track, but were not logged in? Maybe the track has been removed. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Whoops. Fikset nå! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Gjennomført stil og en grei låt. Du har en del 80-talls referanser ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Det kan du si. Har blitt helt hektet på Outrun og NRW som er moderne elektronika med elementer fra 80-talls synthpop. Her så slo jeg inn litt chiptune også, med blipblops og veldig "uplift" stemning. Jeg kommer nok til å gå tilbake til mer tradisjonelle retninger senere, så du kan vel kalle det en fase. Ingen kritikk er god kritikk? Du må bare grille meg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Er ikke noe spesielt som stikker seg veldig ut, men hvis du absolutt vil ha litt kritikk så høres akkordene framtredende ut i fohold til solointrument, men det kler egentlig låten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå