Tabris Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg vet ikke om dette er vanlig eller ikke, men jeg merker at flere YouTube-videoer har problemer med lydkonfigurering. Dvs, jeg har tre muligheter for lydvolum: - Volum på selve YouTube-vidoen - Volum på laptopen - Volum på øretelefonene Jeg kan sånn sett forstå at tre ulike lydinput da kan gi problemer med konfigurering, spesielt når man da i tillegg har enkelte videoer som er kompileringer fra andre videoer igjen (som jo har individuelle lydvolum). Så noen ganger når jeg skal spille av YouTube - spesielt kompileringer - så forsøker jeg å konfigurere ved å nullstille alle tre lydinngange, dvs sette dem alle tre på laveste volum før jeg starter videoen. Deretter starter jeg videoen, og øker dem gradvis for å finne et passende volum. Det funker ikke alltid. Ofte har jeg problemer med at når jeg skrur volum på laptop eller øretelefoner ned, så går lyden opp. Og hva som er høyeste total volum virker høyst variabelt (på samme video). Er det noe jeg kan gjøre for å få et bedre lydbilde? Evt en rekkefølge jeg bør følge på de tre inputs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå